• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403052919626
  • خبرنگار : 71959

جزئیات انهدام باند سرقت‌های مسلحانه از منازل تهران و البرز

جزئیات انهدام باند سرقت‌های مسلحانه از منازل تهران و البرز

فرماندهی انتظامی تهران جزئیات دستگیری سارقان مسلح خانه های تهران و البرز را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز طرح دستگیری سارقان مسلح استان های تهران و البرز با حضور سردار  عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل این پلیس در خیابان شهدای ناجا برگزار شد.

محمدیان گفت: از شما خبرنگاران به خاطر زحمات شما تشکر میکنم چون مردم از ما راضی هستند و ان قسمتی که سهم پلیس از رسانه است را ما داریم و مدنظر مردم و مجرمان قرار دارد و هشدارهای ما را دریافت می کنند.

وی افزود: جرمی اگر اتفاق افتد پلیس با  کارآگاهانی که دارد جرم را کشف می کند و مردم نیز اطمینان پیدا کنند که همکاران من نسبت به جرایم اگاه هستند و هر جرمی هرچقدر ام که پیچیده باشد توسط پلیس کشف می شود.

رییس پلیس تهران بزرگ خطاب به مجرمان ادامه داد: از دیگران عبرت بگیرید تا عبرت دیگران نشوید من این جمله را هم به مردم می گوییم که اقدامات امنیتی خانه های خود را جدی تر بگیرند و هم به مجرمان هشدار می دهم که دست از اقدامات مجرمانه خود دست بردارند.

محمدیان با اشاره به پرونده این سرقت مسلحانه گفت: این گروه از سارقان بیشتر در شرق پایتخت و استان البرز به صورت مسلحانه یا با باز کردن در منازل یا از طریق زنگ یا از طریق عنف وارد منازل می‌شدند و با حضور افراد اقدام به سرقت می کردند.

وی افزود: اقدامات پلیس بلافاصله شروع شد اما به واسطه پیچیدگی جرم،مقداری تاخیر در دستگیری این افراد پیش آمد.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: از تاخیر به خاطر شناسایی و دستگیری این افراد عذرخواهی می کنم اما این افراد در سه استان سرقت می‌کردند و دستگیری آنها نیز در چهار استان انجام شد و به همین دلیل زمان برد.

محمدیان گفت: این افراد تشکیل باندی داده بودند که یک نفر  پلاک را جعل می کرد، یک نفر محل سرقت را شناسایی  می کرد و همچنین از تخصص های دیگر نیز استفاده شده بود و از چند استان دور هم جمع شده بودند.

وی افزود: امروز همه این افراد دستگیر شدند و قطعا حکم و مجازات سنگین در انتظارشان خواهد بود تا عبرت سایر مجرمان باشد.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: اقدامات این سارقان به قدری بد بوده که تا مدت ها روی خیابان را نمی بینند و ممکن است حکم محاربه نیز بگیرند.

محمدیان گفت: این گروه شامل ۴ نفر بودند که از دو نفر دیگر موردی استفاده می کردند و امروز ۶ نفر دستگیر شده و نفر آخر نیز  شناسایی شده و تحت تعقیب است.این افراد همگی ایرانی بوده و از اتباع بیگانه نبودند.

وی افزود:مالخران این باند دستگیر شده اند و اموال مردم به آنها باز می گردد. این باند در سه استان اقدام به سرقت می کردند که تاکنون ۱۰ شاکی شناسایی شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۰ ۰۷:۳۱

سلام اعدام فوری در ملع عام رحم نکنید اینها را اگر رحم کنید به ناموس مردم هم رحم نمی کنند