• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403052819163
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

برگزاری مسابقات روستایی و عشایری «جام طوایف» در سیستان و بلوچستان

برگزاری مسابقات روستایی و عشایری «جام طوایف» در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری مینی فوتبال «جام طوایف» در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عباس شیبک در گفت وگو با ایسنا، گفت: به منظور شناسایی استعدادهای درخشان در روستاها، اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری مینی فوتبال تحت عنوان جام طوایف در روستاهای سراسر استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و سپاه سلمان استان از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ در حال برگزاری است که با استقبال جوانان فوتبال دوست اکثر طوایف همراه بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب افتتاح زمین چمن های مصنوعی مینی فوتبال در اکثر روستاهای استان، تاکید کرد: مسابقات ابتدا با حضور تیم های طوایف در شهرستان ها با هم پیکار می‌کنند، در مرحله بعدی تیم های قهرمان، در مناطق پنج گانه استان سیستان و بلوچستان با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت مرحله نهایی با حضور منتخبین در مرکز استان فینال برگزار می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تیم های راه یافته به فینال مسابقات، از البسه گرفته تا هزینه های اسکان و خوراک توسط اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و سپاه سلمان استان حمایت خواهند شد.

وی بیان کرد: استعدادهای منتخب و درخشان در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام طوایف، بعنوان تیم منتخب استان، جواز حضور در لیگ برتر سیستان و بلوچستان را دریافت خواهند کرد.

شیبک با اشاره به بازتاب اولین دوره مسابقات روستایی و عشایری جام طوایف، گفت: برگزاری این رویداد وحدت آفرین در بین اقوام و مذاهب استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان، واکنش تحسین برانگیز وزارت ورزش و جوانان را همراه داشته است و در ماههای آینده شاهد برگزاری جام طوایف در سایر رشته های ورزشی خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha