• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403052819159
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون‌ استاندار:

مشارکت و تعامل در لایه‌های اجتماعی سیستان و بلوچستان افزایش یافته است

مشارکت و تعامل در لایه‌های اجتماعی سیستان و بلوچستان افزایش یافته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در ایجاد حس همدلی، مشارکت، تعامل و ایجاد حسن ظن نسبت به یکدیگر در لایه‌های اجتماعی رشد داشته‌ایم و این روند منجر به اعتمادسازی در جامعه شده است.

رضا شریفی امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در ایجاد حس همدلی، مشارکت، تعامل و ایجاد حسن ظن نسبت به یکدیگر در لایه‌های اجتماعی رشد داشته‌ایم و این موضوع منجر به افزایش اعتماد در جامعه شده است.

وی گفت: ارتقای همه این شاخص‌ها و دستاوردها نتیجه کار تیمی است و کار تیمی‌ در استان ضریب پیدا کرده است و این بالاترین دستاورد است.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید روابط عمومی‌ها در رسیدن به این دستاوردها نقش بسزایی داشته اند.

 معاون استاندار ادامه داد: در کنار این توفیقات، کار جزیره‌ای به مراتب کمرنگ شده است اما هنوز به طور کامل از بین نرفته و در عین ملاحظه ساختارها و سازمان‌ها باید این خطوط جزیره‌ای را نیز کمرنگ کنیم.

شریفی اظهار کرد: ما یاد گرفته‌ایم که با هم کار کنیم، دلخوری‌ها و بغضها و هیجانات را مدیریت کنیم. همچنین نخبه پروری و سرمایه‌سازی و سرمایه‌داری اجتماعی را یاد گرفته‌ایم و این یک دستاورد است که باید آن را حفظ کنیم و نتیجه این دستاوردها را در رشد شاخص‌های استان مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: باید در کنار احصای این موفقیت‌ها مشکلات را هم بررسی کنیم و آنچه را که با آن مواجه هستیم برای رفع آن برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار عنوان کرد: یکی دیگر از پیشرفت‌ها، حضور مجموعه روابط عمومی در متن و خروج از حاشیه است و این یکی از دستاوردهای قابل ملاحظه است که با تلاش فعالان روابط عمومی حاصل شده است.

 وی در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد و ما باید با کشورهای همسایه کارگروه‌های متنوعی متناسب با توسعه تشکیل دهیم و این موضوع را تمام فعالان رسانه و روابط عمومی‌ها باید زمینه‌سازی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha