• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403052819148
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

بررسی زمینه‌های همکاری گروه ۲۲ توپخانه ارتش با جهاد دانشگاهی چهارمحال‌ و بختیاری ‌

بررسی زمینه‌های همکاری گروه ۲۲ توپخانه ارتش با جهاد دانشگاهی چهارمحال‌ و بختیاری ‌

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرهنگ عبدالله کیان‌نژاد، فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در نشستی زمینه‌های همکاری این دو مجموعه را بررسی کردند.

سرهنگ عبدالله کیان‌نژاد، فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، ۲۸ مردادماه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با ابراز خرسندی از حضور در جهاد دانشگاهی استان و با اشاره به فعالیت قرارگاه محرومیت‌زدایی در نیروی زمینی، اظهار کرد: این قرارگاه اعتبارات و امکانات خوبی را دارد که می‌توان از ظرفیت این قرارگاه برای جهاد دانشگاهی نیز بهره برد.

کیان‌نژاد با استقبال از آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: در حال حاضر سربازانی  که در مجموعه ارتش مشغول خدمت مقدس سربازی هستند با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی سربازان، می‌توانند از این آموزش‌ها بهره ببرند.

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش بیان کرد: در این راستا، عناوین رشته‌های مهارتی مورد نیاز ارتش به جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و پس از طی ساز و کارها و تعیین مدت دوره‌ها، این کلاس‌ها برپا خواهد شد؛ همچنین از برپایی دوره‌های آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی برای خانواده‌های کارکنان گروه ۲۲ توپخانه ارتش استقبال می‌کنیم.

کیان‌نژاد با اشاره به پیش‌بینی مشوق‌ها برای ترغیب سربازان به حرفه‌آموزی و مهارت‌افزایی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: از جمله اینکه اعلام کردیم سربازانی که در طول دوره سربازی جزء ۳۰ قرآن کریم را حفظ کنند یا کسانی که دوره و حرفه‌ای را بیاموزند و مدرک مربوطه را اخذ نمایند، از مرخصی‌های خوبی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاریهم در این نشست به بیان اهم فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تجاری‌سازی پرداخت و عنوان کرد: خدمات و کمک‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و به کارگیری همه ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در خدمت به نیروها و سرمایه‌های ارزشمند، قهرمان و سرافراز نظامی و انتظامی افتخاری برای این نهاد انقلابی است.

بررسی زمینه‌های همکاری گروه ۲۲ توپخانه ارتش با جهاد دانشگاهی چهارمحال‌بختیاری ‌

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha