• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052819131
  • خبرنگار : 71588

نهاد فلسطینی: اشغالگران عامدانه امدادگران را هدف قرار می‌دهند

نهاد فلسطینی: اشغالگران عامدانه امدادگران را هدف قرار می‌دهند

سازمان دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد چالش‌های متعددی در مقابل فعالیت سازمان‌های بین‌المللی بشردوستانه وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سازمان دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد: اشغالگران به کارکنان ما اجازه پاسخگویی به درخواست‌های کمک را نمی‌دهند و چالش‌های متعددی در مقابل فعالیت سازمان‌های بین‌المللی بشردوستانه وجود دارد.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این نهاد تاکید کرد: ۸۲ نفر از کارکنان ما درپی حملات رژیم اشغالگر شهید شده‌اند. اشغالگران فلسطینی‌ها را در منطقه‌ای کوچکی که مساحت آن کمتر از ۱۱ درصد از مساحت کل نوار غزه را تشکیل می‌دهد محاصره کرده‌اند.

سازمان دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد: مراکز و خودروهای ما در معرض بمباران راکتی و هوایی رژیم صهونیستی قرار دارد. ما ۷۲ هزار ماموریت امداد و نجات انجام داده‌ایم.

این نهاد تاکید کرد: اشغالگران عامدانه مانع فعالیت ما می‌شوند و کارکنان ما را هدف قرار می‌دهند. اشغالگران با روند هماهنگی برای ورود کادرهای ما به مناطق هدف قرار گرفته شده مخالفت می‌کنند.

سازمان دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد: ۱۰ هزار شهید همچنان زیر آوارها هستند. جسد ۱۷۶۰ شهید به دلیل استفاده اشغالگران از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی در طول جنگ با نوار غزه از بین رفته است. اجساد ۲۲۱۰ شهید از قبرستان‌های مختلف نوار غزه مفقود شده‌اند.

این نهاد خواستار فراهم کردن نیازهای اساسی آن ازجمله سوخت و همچنین کمک به هماهنگی با رژیم اشغالگر برای ورود به مناطق بمباران‌شده شد. ۸۰ درصد زیرساخت‌های نوار غزه توسط دشمن صهیونیستی تخریب شده‌اند.

سازمان دفاع شهری غزه اعلام کرد: ما برای ادامه فعالیتمان خواستار تامین قطعات یدکی و تجهیزات لازم هستیم و از صلیب سرخ می‌خواهیم نقش خود را برعهده بگیرد. ما از سازمان ملل نیز می‌خواهیم برای فراهم کردن نیازهای ما ازجمله سوخت، تجهیزات و قطعات یدکی وارد عمل شود.

ارتش اشغالگر برای سیصد و هفدهمین روز متوالی به کشتارهای هولناک خود ادامه می‌دهد.

جنگ رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا علیه مردم غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارد و بیش از ۱۳۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و بیش از ۱۰ هزار فلسطینی هم در میان ویرانی گسترده و قحطی که منجر به مرگ صدها کودک شده، مفقود هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha