• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403052818837
  • خبرنگار : 50622

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز:

بیمارستان کمالشهر قبل از دهه فجر افتتاح می‌شود

بیمارستان کمالشهر قبل از دهه فجر افتتاح می‌شود

ایسنا/البرز رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور و برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری باعث شد روند آماده‌سازی بیمارستان کمالشهر با تأخیر مواجه شود اما امید داریم این تأخیر را جبران و بیمارستان را قبل از دهه فجر افتتاح کنیم.

توحید شیریزاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پروژه‌هایی که در استان روند تکمیل و تجهیز آنها ادامه داشته، اما افتتاح آنها در هفته دولت امکانپذیر نشده است، گفت: ما امیدوار هستیم با انتصاب ریاست جدید سازمان برنامه و بودجه، به زودی تخصیص منابع پروژه‌هایی که برای آنها اعتبار در نظر گرفته شده، تسریع و تسهیل شود و بتوانیم پروژه‌های دیگری را حتی قبل از اینکه در هفته دولت و یا در دهه فجر افتتاح شوند، در هر مرحله‌ای که به اتمام رسیدند، بهره برداری از آنها را آغاز کنیم.

وی افزود: پروژه‌های بیمارستان سیدال شهدا و بیمارستان کمالشهر و ادامه مسیر اتوبان همت که به اتوبان شهید سلیمانی از طریق پل B۱ متصل و به نام شهید رئیسی نامگذاری شده است، جزو پروژه‌های فعال و بزرگ استان هستند و امیدواریم این پروژه‌ها هم خاتمه پیدا کنند و با تخصیص اعتباری که به زودی انجام خواهد شد، بتوانیم در هر مرحله‌ای که به پایان می‌رسند، بهره برداری از آنها را آغاز کنیم و سپس به افتتاح رسمی در دهه فجر برسند.

وی در مورد بیمارستان کمالشهر که قرار بود در هفته دولت افتتاح شود، گفت: بیمارستان کمالشهر به لطف خداوند و تلاش مسئولین در حال حاضر بالای ۷۵ درصد رشد و پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر در مرحله نصب تجهیزاتی نظیر آسانسور، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سایر امور تخصصی است. پیش از این هم در خصوص روند اجرای آن اطلاع رسانی شده بود که اقدامات جاری این پروژه خیلی به پیمانکار ارتباطی ندارد. یعنی وابسته به تخصیصی است که از طرف دولت و وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

شیریزاد یادآور شد: متاسفانه به خاطر شهادت رئیس جمهور، تعلل و وقفه‌ای در برنامه ریزی کشور اتفاق افتاد و برگزاری مجدد انتخابات و تغییر کابینه و تمامی این موارد باعث شد که چند ماهی در اسناد، پرداختی‌ها و تخصیص‌ها تاخیر اتفاق بیفتد. لذا تمام این موارد باعث شد که متاسفانه از افتتاح این پروژه‌ها در هفته دولت محروم شویم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز خاطرنشان کرد: اگر این اتفاقات نمی‌افتاد که حتما مشیت الهی بوده است، قطعا می‌توانستیم این موارد را در فهرست پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت داشته باشیم. اما تمامی این موارد باعث اختلال در روند عادی وظایف سازمان مدیریت و برنامه و وظایف سایر دستگاه‌های کشور شد. اما امیدواریم با حضور رئیس جمهور در کابینه جدید که به زودی رأی اعتماد می‌گیرد، بتوانیم این عقب ماندگی سه چهار ماهه را جبران کنیم.

شیریزاد بیان کرد: ما حتی قبل از دهه فجر امیدوار هستیم که بیمارستان کمالشهر و سید الشهدا به بهره برداری برسند. به محض اینکه این دو پروژه تکمیل شوند ما بهره برداری از آن را آغاز خواهیم کرد و بعد افتتاح آن را دهه فجر انجام خواهیم داد. این زمان مانع از بهره‌برداری نخواهد بود و هر زمانی که تکمیل و تجهیز شوند بهره برداری از آن را آغاز خواهیم کرد و این دو مجموعه را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha