• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403052718222
  • خبرنگار : 71613

والیبالیست‌های نوجوان ایران پیش از اعزام  به قهرمانی جهان چه گفتند؟

والیبالیست‌های نوجوان ایران پیش از اعزام  به قهرمانی جهان چه گفتند؟

والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران از آمادگی خوب خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران شنبه، ۲۷ مرداد ماه در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

کاپیتان تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران: تلاش می‌کنیم خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنیم 

طاها محسنی، کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال در حضور تقوی رئیس فدراسیون بیان کرد: مسئولان در این مدت خیلی به ما کمک کردند. هدف‌گذاری ما از شروع اردوها کسب بهترین نتیجه بوده است و  تلاش می‌کنیم خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنیم و شرمنده مردم نشویم.

او در مورد آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات گفت: حدود ۲۰ ماه است کنار هم هستیم و در این مدت به اکثر اهدافمان رسیده‌ایم.

دفاع وسط تیم ملی والیبال در مورد رقبای ایران در این مسابقات گفت: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم اما قدرتمندترین حریفانمان آرژانتین، برزیل و ایتالیا هستند. 

به‌نژاد: می‌خواهم بهترین پاسور جهان شوم

شنتیا به‌نژاد، پاسور تیم ملی هم در مورد وضعیت تیم قبل از اعزام به قهرمانی جهان گفت:  ۸ ماه است تمرینات منظم و فشرده‌ای داریم و به شرایط خوبی رسیده‌ایم. خودم هم وضعیت خوبی دارم. امیدوارم با کمک کادر نتیجه خوبی بگیریم. 

او ادامه داد: تیم‌ها را آنالیز کرده‌ایم شناخت خوبی از آنها داریم. امیدوارم نتیجه مطلوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. 

این بازیکن در مورد سقف آرزوی خود در والیبال گفت: سقف آرزویم این است که بهترین پاسور جهان شوم و دل خانواده‌ام را شاد کنم.

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال: می‌خواهم در لیگ ایتالیا بازی کنم

امیرعلی فرج‌پور، قدرتی زن تیم ملی  آمادگی تیم ملی پیش از اعزام به قهرمانی جهان را خوب دانست و گفت: تیم از نظر فکری و بدنی بالا رفته و شرایط خوبی دارند. رقبایمان را هم آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی داریم. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. 

او در مورد سقف آرزوهای خود گفت: می‌خواهم به تیم ملی بزرگسالان برسم و دل مردم را شاد کنم. همچنین بهترین بازیکن قدرتی جهان شوم و آرزو دارم در لیگ ایتالیا بازی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha