• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052718101
  • خبرنگار : 50037

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد:

قطعی آب روزانه در اسدآباد نداریم

قطعی آب روزانه در اسدآباد نداریم

ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد در سال‌جاری قطعی آب روزانه نداشته و بیشتر قطعی‌های آب، قطعی شبانه است.

مصطفی خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: هدررفت شبکه آب، مصرف غیرمتعارف و بالای شهروندان، نوسانات برق و گرمای بی‌سابقه از دلایل مهم قطعی‌های شبانه در این شهر است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۱ تا سال ۱۴۰۲ تعداد پنج حلقه چاه آب شرب برای شهر اسدآباد حفر شده بود، افزود: در سال گذشته شش حلقه چاه آب شرب برای شهر اسدآباد حفر شده که حفر این تعداد حلقه چاه آب شرب به اندازه ۱۰ سال گذشته بوده است.

خزاعی تصریح کرد: حفر این تعداد از حلقه چاه‌های آب شرب موجب شد از اوایل مهرماه سال گذشته در اسدآباد مگر در موارد حوادث، قطعی آب نداشته باشیم اما در تیر ماه سال‌جاری به دلایل مختلف از جمله هدررفت آب، گرمای بی‌سابقه و مصرف بالا دچار قطعی‌های شبانه شده‌ایم.

وی با اشاره به انشعابات پشت کنتوری، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۳ مورد در شهر اسدآباد انشعابات پشت کنتوری شناسایی شد که ۲۶ مورد از از موارد شناسایی شده قطع شدند ضمن اینکه در روستاها نیز با شناسایی ۱۱۸ مورد انشعابات پشت کنتوری، تعداد ۲۸ مورد آن مجاز شده و مابقی نیز در دست انجام است.

خزاعی بیان کرد: در سال‌جاری عقد قرار داد حفر چاه جدید آب شرب برای شهر اسدآباد و پالیز با اعتباری افزون بر ۸.۵ میلیارد تومان منعقد و هم اکنون حفر چاه شهر پالیز شروع شده است.

وی همچنین با اشاره به عقد قرارداد ۲۰۰۰ متر اصلاح شبکه در سال‌جاری برای این شهرستان، یادآور شد: در سال‌جاری قرارداد حفر سه حلقه چاه آب شرب منعقد شده که هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است ضمن اینکه برآورد حفر سه حلقه چاه روستایی دیگر نیز انجام و مورد تایید واقع شده که با عقد قرارداد لازم این سه حلقه چاه و حفر این شش حلقه چاه مشکل تامین آب روستاهای دارای تنش آبی شهرستان برطرف می‌شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha