• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052617821
  • خبرنگار : 50616

مربی تیم نساجی مازندران:

نساجی در بازی اول خیلی ایراد داشت، جای هیچ انکاری نیست

نساجی در بازی اول خیلی ایراد داشت، جای هیچ انکاری نیست

ایسنا/مازندران مربی تیم نساجی مازندران با عذرخواهی از هواداران این تیم برای قبول نخستین شکست تیمش گفت: نساجی در بازی هفته نخست برابر فولاد خوزستان ایراد زیادی داشت و جای هیچ انکاری نداشت.

به گزارش خبرنگارایسنا، «مصطفی صداقت» پس از شکست یک برصفر تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش تیم فولاد خوزستان افزود: بابت این شکست از هواداران تیم نساجی عذرخواهی می‌کنیم و انشالله در اولین فرصت برای آنها جبران خواهیم کرد.

وی، این پیروزی را به بازیکنان و کادرفنی تیم فولاد خوزستان  تبریک گفت و ادامه داد: تیم فولاد در این بازی در همه زمینه ها برتر بود.

مربی تیم نساجی مازندران تصریح کرد: از داوری مسابقه تشکر می‌کنیم، آقای ساکت از بالای سکوها که حضور و اشرافیت کامل به زمین و جریان مسابقه داشتند، از عملکرد تیم داوری راضی و تشکر کردند.

صداقت، در پاسخ به این پرسش که این نخستین بازی نساجی بوده و در این هفته تیم هایی مثل پرسپولیس هم نتیجه کامل نگرفتند، گفت: برد و باخت‌ها در طول فصل برای همه تیم‌ها وجود دارد و این برای همه اجتناب ناپذیر است‌.

وی، افزود: وضعیت خاصی نیست و هنوز ۲۹ هفته برای تیم‌ها باقی مانده و الان هم هیچ اتفاقی نیافتاده است.

مربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: باخت در خانه و در مقابل هواداران سخت است، اما راه جبران داریم و قطعا جبران خواهیم کرد.

صداقت، در پاسخ به پرسشی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب این تیم گفت: استفاده از بازیکن جوان و بومی دو مقوله کاملا جدا از هم است، ما به سراغ چند بازیکن بومی و جوان رفتیم که به لحاظ شرایط مالی بالا امکان جذب وجود نداشت.

وی ادامه داد: سابقه آقای ساکت در استفاده از بازیکنان جوان کاملا مشخص است و متناسب با شرایط مسابقه از حضور آنها استفاده خواهد شد.

مربی نساجی مازندران همچنین با اشاره به اینکه به دنبال جذب بازیکن مورد نظر از جمله یک مهاجم خارجی هستیم، گفت: روند جذب مهاجم خارجی با کیفیت توسط باشگاه در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه یک بر صفر برابر میهمانش فولاد خوزستان تن به شکست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha