• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052617790
  • خبرنگار : 50377

شهردار ساری خبرداد

استقرار نیروهای شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

استقرار نیروهای شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

ایسنا/مازندران شهردار ساری گفت: شهرداری ساری در چارچوب سیاست‌ها و وظایف واگذارشده از ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور به‌عنوان یکی از شهر معین با اعزام نیروهای انسانی و تجهیزات خدمات‌رسانی خود را در شهر مهران آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین قبادی امرو در تشریح خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از اعزام نیروها و تجهیزات شهرداری به مهران خبر داد و گفت: کمیته خدمات شهری یکی از کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور است که بر اساس وظایف و مأموریت‌های محوله به خدمات‌رسانی در مرزهای هشتگانه و کشور عراق خواهد پرداخت.

استقرار نیروهای شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

 وی بابیان اینکه بر اساس مصوبه وزارت کشور شهرداری‌های مناطق ۵ و ۱۱ تهران، ساری، کرج، اراک و قزوین به‌عنوان شهرهای معین در مرز مهران برای نگهداشت، پاک‌سازی و ارائه خدمات تعیین شدند، افزود: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خدمات‌رسانی در یک‌میلیون مترمربع به شهرداری ساری واگذار شد و شهرداری در دو بخش معابر اصلی و فرعی به زائران عتبات عالیات خدمت ارائه می‌کند.

شهردار ساری گفت: در راستای اقدامات پیش‌بینی‌شده، تجهیزات لجستیکی شامل خودروهای حمل زباله، آتش‌نشانی، حمل متوفیان، تانکرهای آب‌پاش و ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری به همراه تعدادی نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری برای خدمت‌رسانی به زائران مراسم پیاده‌روی اربعین به مهران اعزام شدند.

قبادی بابیان اینکه نیروهای خدماتی و پشتیبانی به مدت ۲۰ روز در مهران مستقر هستند، ادامه داد :بر اساس دستور استاندار مازندران و ابلاغیه مدیرکل دفتر شهری، شهرهایی دیگر از استان مازندران نیز برای ارائه خدمات بهینه‌تر به زائران اربعین حسینی با شهرداری ساری همراه شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha