• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403052617583
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

زرآباد نیازمند توجه نوسازی مدارس و همت خیران مدرسه ساز

زرآباد نیازمند توجه نوسازی مدارس و همت خیران مدرسه ساز

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان ساحلی زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: احداث مدرسه شبانه روزی متوسطه دوم در بخش محروم و دور افتاده کاروان الزامی است و توجه جدی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دست یاری بسوی همه‌ی خیران در این خصوص دراز می کنیم.

کورش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از هیچ تلاشی برای ارتقای آموزشی در این شهرستان با کمک موسسات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته از سوی مدیریت آموزش و پرورش زرآباد شاهد جذب نیروی انسانی خوب برای سال تحصیلی آینده هستیم، افزود: موضوع جذب بازمانده از تحصیل به جد در حال پیگیری است و باید تلاش سعی شود دیگر هیچ دانش آموز بازمانده ای از تحصیل در شهرستان نداشته باشیم.

فرماندار زرآباد ادامه داد: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در سال تحصیلی جدید خانم معلم های در مدارس بخش کاروان تدریس خواهند تا شاهد ترقی دانش آموزان دختر این منطقه از ایران اسلامی باشیم.

وی بر احداث مدارس شبانه روزی دخترانه و پسرانه در مقاطع راهنمایی و متوسطه در بخش های مرکزی و کاروان و به ویژه در مرکز شهرستان زرآباد تاکید و بیان کرد: با تکمیل مدرسه کار و دانش شاهد اتفاقات خوبی در بحث آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه کمبود ها همیشه بوده و است اما با برنامه ریزی دقیق می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد،ادامه داد: از آنجای که زرآباد بعنوان شهرستان پایلوت بنیاد علوی انتخاب شده است امیدواریم قدم های خوبی در بحث آموزشی برای شهرستان زرآباد برداریم.

مدیر آموزش و پرورش زرآباد نیز گفت: روستاهای منه وشنام و زنگیک که در سال‌های قبل از نظر آموزشی زیرنظر آموزش و پرورش نیکشهر بودند از سال تحصیلی جدید زیر نظر آموزش زرآباد خواهند بود.

قاسم نوهواسی افزود: با توجه به سهمیه های جدید نیروی انسانی که به شهرستان زرآباد برای سال تحصیلی جدید تعلق گرفته است،درصد خیلی از مشکلات کمبود نیرو رفع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha