• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403052517452
  • خبرنگار : 71518

ربیعی: با نظم از حملات پرسپولیس جلوگیری کردیم

ربیعی: با نظم از حملات پرسپولیس جلوگیری کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است نظم تیمش مانع از حملات پرسپولیس شد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس، اظهارکرد: در بازی های اول شناخت تیم ها از هم کم است، به ویژه این که پرسپولیس در دو سه پست تغییرات داشت و غالبا نفراتش ناشناخته بودند. 

او ادامه داد: اتفاق خوب اول بازی برای ما افتاد و توانستیم در ابتدا به گل برسیم و طبیعی بود پرسپولیس به دروازه ما حمله کند ولی به بازیکنانم واقعا خدا قوت می گویم.  توانستیم با نظم از حملات پرسپولیس جلوگیری کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در انتهای نیمه اول گل خوردیم و در نیمه دوم یکی دو موقعیت خوب داشتیم که طبیعی بود حریف به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فشار بیشتری بیاورد.   خودم امروز از نظر مربیگری کار سختی داشتم چون چهار بازیکن ما روز گذشته کارتشان صادر نشد و دستمان خالی نبود اما بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند.

او افزود: بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم و تا بازیکنان هماهنگ شوند نیاز به زمان داریم. ذوب آهن توانست پس از شش هفت سال خودش را به نقطه خوبی برساند. از مدیرعامل کارخانه و هیات مدیره باشگاه انتظار دارم کمک کنند تا تیم را تقویت کنیم.  همه مشکلات را درک می‌کنم ولی این انتظار را دارم. هنوز سال قبل را تسویه نکرده‌اند و پیش پرداخت امسال نیز پرداخت نشده است. بازیکنانم ارزشمند هستند و برای پیراهنی که تن شان است تلاش می کنند و بر همین اساس این تقاضا را دارم. 

ربیعی عنوان کرد: قبول دارم در زمان بدی گل خوردیم اما در زمان خوبی هم گل زدیم. نمی‌توانم بگویم نتیجه تساوی در خانه حریف راضی کننده نیست.  مجبور بودیم کمتر به پرسپولیس فرصت دهیم و واضح می گویم سطح اورونوف بالا است و از نظر کیفی متفاوت است و فشار آورد. پرسپولیس درست است بازیکنانی مثل بیرانوند را از دست داده ولی تیم خطرناکی است. خوشحالم در بازی اول مقابل پرسپولیس به یک امتیاز رسیدیم.

او خاطر نشان کرد: من افتخار داشتم یک سال سرمربی آلومینیوم بودم و بی‌نهایت برای این میزبانی تشکر می‌کنم. کیفیت زمین فوق‌العاده بود. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نفراتی را در خط حمله از دست دادیم و تیم در جلوی زمین حداقل نیاز به دو بازیکن دارد. حتی تلاش‌هایی داشتیم و بازیکن ایرانی و خارجی که در تاکتیک ما باشند، پیدا نکردیم. 

او عنوان کرد: لیگ را واقع بینانه بررسی کنیم، لیگ چهار مدعی یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان دارد. دو فصل متوالی هم تیم من پنجم شد. تیم این فصل پرسپولیس هم مثل تمام تیم های قبلی پرسپولیس از مدعیان قهرمانی است و تیمی است که برای قهرماتی بسته می شود. باید وسعت هدف گذاری اش را علاوه بر مدعی بودن برای قهرمانی بر قهرمانی در آسیا ببرد. اما این ها باعث نمی‌شود تیم ما و امثال ذوب آهن باور مبارزه و شگفتی سازی را برای خود ایجاد نکنند اما باید نصف آن تیم ها حداقل دست مان باز باشد. این باور داریم مثل فصل قبل تیم محترمی باشیم. 

ربیعی گفت: هفت تعویض بزرگسال در لیست کم است و پیشنهاد من این است حداقل به ۱۰ نفر برسد. دست مان برای تعویض باز باشد به پویایی بازی کمک می‌کند و خواهشم از سازمان لیگ این است. 

او درباره VAR، عنوان کرد: چندین سال فریاد زدم و ممنونم بابت این موضوع. حیدری امشب عالی سوت زد و هیچ اعتراضی هم نبود. امیدوارم به جایی برسیم که تمام بازی ها با VAR باشد که ناحقی نشود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha