• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403052517430
  • خبرنگار : 71469

/راویت روز ورزشی/

اولین تغییر فدراسیون کشتی بعد از المپیک/ استقلال بدون مهاجم آرژانتینی؟

اولین تغییر فدراسیون کشتی بعد از المپیک/ استقلال بدون مهاجم آرژانتینی؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در دیدار سوپرجام اروپا موفق شد آتالانتا را مغلوب کند و پرافتخارترین تیم تاریخ سوپرجام اروپا شود.

رئال مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در ورشو لهستان به مصاف آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا رفت و در پایان کهکشانی‌ها موفق شدند با ۲ گل شاگردان گاسپرینی را شکست دهند و برای ششمین بار این جام را فتح کنند.

نتایج زنده بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال

مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با تقابل پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان آغاز شد. بیست و چهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (لیگ خلیج فارس) امشب آغاز می‌شود و با انجام سه دیدار پیگیری شد.

در اولین دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند. سپس ملوان بندر انزلی مقابل گل گهر سیرجان صف آرایی و در آخرین دیدار استقلال خوزستان از آلومینیوم اراک میزبانی کرد.

رئیس کمیته وضعیت: زنوزی اگر حرفی برای گفتن دارد منتظریم

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: تمام شایعات مطرح شده درباره پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند صرفاً گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده است.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان گفت: کمیته وضعیت بازیکنان تاکنون در خصوص مفاد رأی نسبت به پرونده موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از آقای بیرانوند و باشگاه تراکتور، صحبتی با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه در چند روز اخیر منتشر شده صرفاً گمانه زنی رسانه‌ای است.  

نابغه کشتی جهان پس از قهرمانی در المپیک به زیارت خانه خدا رفت+ عکس

نابغه ۲۱ ساله کشتی آزاد جهان پس از کسب مدال طلای المپیک به زیارت خانه خدا رفت.

احمد تاج الدین اف ستاره ۲۱ ساله و مسلمان کشتی جهان پس از کسب مدال طلای المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم، برای قدردانی از خداوند به مکه مکرمه رفت.

تهدید تاج از سوی زنوزی: رای علیه بیرو باشد ناگفته‌ها را می‌گویم!

مالک تراکتور گفت اگر رای پرونده علیرضا بیرانوند علیه این بازیکن باشد یکسری ناگفته‌ها را بازگو خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا زنوزی در حاشیه دیدار با بازیکنان و اعضای تیم تراکتور در واکنش به گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره صدور رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال علیه علیرضا بیرانوند اظهار کرد: چندین بار این را گفتم که متاسفانه برخی از رسانه‌های رنگی اخباری را منتشر می‌کنند که می‌خواهند روحیه تیم ما را به هم بریزند. اگر این بحثی که در رسانه‌ها راه انداختند درست باشد (خبر محرومیت بیرانوند) پس آقای تاج و آقای نورشرق بحث مدیریتی شما سوراخ دارد و مواظبش باشید.

اختصاصی ایسنا/ سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برکنار شد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان برکنار شد. بهنام احسان‌پور، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران، در فاصله چهار روز مانده به رقابت‌های قهرمانی جهان از سمت خود کنار رفت.

شنیده‌ها حاکی است احسان‌پور چند بار از تیم ملی قهر کرده بود اما سرانجام علیرضا دبیر با وجود در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی جهان، ‌ او را از سرمربیگری تیم ملی برکنار کرد.

قرارداد بلانکو در سازمان لیگ ثبت نشد

قرارداد مهاجم آرژانتینی استقلال در سازمان لیگ ثبت نشد.

استقلال چهارشنبه‌شب قرارداد بازیکنانش را در سازمان لیگ ثبت کرد که قرارداد تمام بازیکنان به جز گوستاوو بلانکو ثبت شد.

واکنش نصیرشلال به وضعیت وزنه‌برداری/ جلسه سرنوشت‌ساز برای ماندن یا رفتن سرمربی

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد شرایط این رشته ارائه کرد و نسبت به ادامه همکاری با فدراسیون واکنش نشان داد.  

به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال درباره نتیجه‌نگرفتن وزنه‌برداری در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: صحبت‌هایی راجع به وزنه‌برداری داشتم و آن را به ویرانه تشبیه کرده بودم. واقعیت این است این تشبیه کاملا درست است. وزنه‌برداری به لحاظ پشتوانه و پایه دچار مشکل است. سجاد انوشیروانی در این مدت خیلی تلاش کرد و توجهات زیادی به پشتوانه‌سازی و تیم‌های پایه داشته است. مسئله این است در همین قهرمانی کشور که برگزار شد فاصله بین نفرات اول با نفرات دوم حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلوگرم بود و جبران این فاصله شاید چهار سال نیاز به زمان داشته باشد. اگر هم برای نفرات اول هر وزنمان مشکلی پیش بیاید هیچکسی را نداریم جایگزین آنها کنیم.

رونمایی از لیگ برتر فوتبال با VAR

بیست‌وچهارمین دوره لیگ‌ برتر فوتبال از امروز (پنجشنبه) و با حضور VAR برگزار خواهد شد.

کمتر از ۱۲ ساعت تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران زمان مانده و باشگاه‌ها حریفان خود را زیر ذره‌بین بررسی و آنالیز قرار داده‌اند. به زودی صدای کرکننده تماشاگران در ورزشگاه‌ها می‌پیچد و پرچم‌ها روی سکوها تاپ می‌خورند. لیگ بیست‌وچهارم با یک تغییر کار خود را شروع خواهد کرد. طلسم حضور VAR در فوتبال ایران، این فصل بالاخره شکسته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۰۵:۴۰

کشتی آزاد ازاجرای فن های موثری کم بهره است ویک ضعف اصلی وجود دارد که قهرمانان ما به راحتی فتیله پیچ می شوند.