• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052517415
  • خبرنگار : 50589

حضور تیم ووشو آذربایجان‌شرقی در لیگ‌برتر بانوان

حضور تیم ووشو آذربایجان‌شرقی در لیگ‌برتر بانوان

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیات ووشو آذربایجان‌شرقی از تیمداری این استان در لیگ‌برتر بانوان در رده سنی جوانان خبر داد.

عبدالعلی ابراهیمی، امروز (پنجشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ هیات شهرستان‌ در سطح استان فعال هستند و طبق آخرین آمار حدود ۲۵۰۰ ورزشکار سازماندهی شده را در اختیار داریم‌.

او ادامه داد: از این تعداد هیات فعال در بین شهرستان‌ها، شبستر، چاراویماق و جلفا جایگاه خوبی دارند.

رئیس هیات ووشو استان گفت: در نیمه نخست امسال مسابقات انتخابی انجام شده و اعزام تیم ها به مسابقات را نیز انجام شده است.

ابراهیمی گفت: تیمی با نام هیات چاراویماق تشکیل داده‌ایم که متشکل از ووشوکاران برجسته استان و ایران خواهد بود. تمرینات این تیم برای حضور در لیگ‌برتر بانوان در رده سنی جوانان نیز از نیمه دوم شهریورماه و زیر نظر یکی از مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برنامه های هیات ووشو استان در طی ماه های آتی گفت: در اواخر مهرماه مجمع سالیانه هیات را با حضور رئیس فدراسیون برگزار خواهیم کرد و برگزاری مسابقات دان و تجلیل از قهرمانان ووشو استان را هم در دستور کار قرار داده ایم.

او بیان کرد: همزمان با برگزاری مجمع سالیانه هیات ووشو به همراه رئیس فدراسیون، سکو ساندا ووشو در جلفا را افتتاح خواهیم کرد. این سکو ساندا با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان توسط منطقه آزاد ارس ساخته شده است.

ابراهیمی گفت: امیدواریم صنایع برای سرمایه گذاری در رشته های رزمی پیش قدم شوند. به‌نظرم باید هر یک از صنایع را برای کمک به هر هیات ورزشی مکلف کنند.

رئیس هیات ووشو آذربایجان‌شرقی گفت: در آخرین رتبه بندی هیات‌های استانی، هیات ووشو آذربایجان شرقی در رتبه ششم قرار داشت اما جدیداً رتبه بندی صورت نگرفته است.

او اضافه کرد: برنامه ویژه‌ای برای حضور ووشوکاران استان در مسابقات کشوری و بین‌المللی داریم. برای مثال تلاش می‌کنیم بنیامین کرمی حضور پرقدرتی در بازی های آسیایی جوانان ۲۰۲۵ داشته باشد.

به گزارش ایسنا، رئیس هیات ووشو آذربایجان‌شرقی با اشاره به روز جهانی ووشو (اولین شنبه آگوست میلادی) عنوان کرد: به مناسبت این روز از ساعت ۸ صبح فردا (جمعه) با همکاری شهرداری منطقه ۲ شهرداری در پارک ائل گلی تبریز در دو بخش ساندا و تالو با حضور ووشوکاران و علاقه مندان به این رشته، برنامه‌ برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha