• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403052517372
  • خبرنگار : 50616

نساجی دیگر استرس انتهای جدول فصل‌های قبل را نخواهد داشت

نساجی دیگر استرس انتهای جدول فصل‌های قبل را نخواهد داشت

مربی تیم نساجی مازندران، با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیمش برای شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابرازامیدواری کرد، با آمادگی که نساجی در پیش فصل داشته و بازیکنان با کیفیتی که جذب کرده، دغدغه واسترس انتهای جدول فصل های قبل را نداشته باشد.

به گزاش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ عصر جمعه در هفته نخست در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است.

" مصطفی صداقت " مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش گفت: تیم نساجی به غیر از سالی که قهرمان جام حذفی شده، بعد از آن، همیشه در استرس برای ماندن در لیگ برتر بوده و فشار زیادی هم روی بازیکنان، کادرفنی و هواداران بوده است.

وی ادامه داد: استراتژی ما در این فصل و هدف کوتاه مدت ما این هست که بازی به بازی جلو برویم و نتیجه دلخواه و شیرین  را کسب کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران همچنین به شروع بازی فصل این تیم برابر فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: خوشحال هستم که با شروع فصل جدید لیگ، یک بار دیگر نام نساجی مازندران را در بالاترین سطح فوتبال کشور با بازیکنان با انگیزه خواهد درخشید.

صداقت ادامه داد: با تیم خوب فولاد خوزستان که با سابقه و استخوان دار در فوتبال کشور است بازی داریم.  این تیم امسال با برند و نام یحیی گل محمدی ترکیب شده و در فوتبال ایران حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در هفته نخست و شروع بازی های لیگ،  شناخت آنچنانی از حریف نداریم.

مربی تیم نساجی مازندران همچنین از برنامه این باشگاه برای آماده سازی تیم درپیش فصل ابراز رضایت کرد و گفت: اردوی خوبی در خارج از کشور در کشور ترکیه داشتیم و چند باری دوستانه خوبی هم برگزار کردیم و آماده مصاف با حریفان هستیم.

وی افزود: همه برنامه کادرفنی با حمایت مالک باشگاه آقای حدادیان در روند آماده سازی به بهترین شکل تاکنون اجرا شده و رضایت بخش بود.

صداقت همچنین در خصوص جذب بازیکنان جدید این تیم نیز گفت: بازیکنانی که جذب تیم نساجی شدند، بر اساس موقعیت بازار و جایگاه نساجی از نظر هزینه بوده و بازیکنانی که مورد نظر بودند را جذب کردیم.

صداقت افزود: بازیکنانی را جذب کردیم که هم با تجربه و هم جوان هستند تا بتوانند عملکرد قابل قبولی در کل فصل داشته باشند.

وی درخصوص جدایی زودهنگام بابک مرادی نیز گفت: این بازیکن در فصل نقل وانتقالات پیش فصل توافق اولیه با نساجی داشت، اما در نهایت از این تیم جدا شد.

مربی تیم نساجی مازندران یادآورشد: دو بازیکن باکیفیت خارجی هم مورد نظر کادرفنی نساجی است که روند جذب آنها در حال بررسی است که در صورت توافق، به این تیم اضافه می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha