• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052416718
  • خبرنگار : 50184

استقبال پرشور کرمانشاهی‌ها از قهرمان المپیک

استقبال پرشور کرمانشاهی‌ها از قهرمان المپیک

ایسنا/کرمانشاه آرین سلیمی قهرمان طلایی المپیک پاریس در میان استقبال باشکوه مردم کرمانشاه به زادگاهش بازگشت.

به گزارش ایسنا، آرین سلیمی قهرمان تکواندو المپیک پاریس، امروز (۲۴ مرداد) در محل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه مورد استقبال پرشور مردم و مسئولین استان قرار گرفت. 

این تکواندوکار  وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم کشورمان در بدو ورود به کرمانشاه در جمع مردم گفت: مردم کرمانشاه با این حضور پررنگ خود من را شرمنده کردند و امیدوارم بتوانم زحمات آنها را جبران کنم. 

وی ادامه داد: از همه مردم شهرم  و کشورم که برای پیروزی‌ام در میدان المپیک دعا کردند، قدردانی می کنم و دست همه آنها را می‌بوسم. 

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در حاشیه بازگشت این قهرمان المپیک به کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: پیروزی این جوان برومند کرمانشاهی را به خانواده ایشان و همه مردم استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این پیروزی مبارک همه مردم خوب و ورزش دوست کرمانشاه باشد. 

وی با تاکید براینکه مسئولین استان حامی ورزشکاران هستند، عنوان کرد: ما وظیفه داریم از جوانان افتخارآفرین استان تقدیری به موقع و در خور شان داشته باشیم. 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروزه ورزش دارای زوایا و پیچیدگی‌های خاص خود شده، برای همین ما نیز باید پشتیبانی‌های همه جانبه‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی کافی را از قهرمانانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند داشته باشیم که در این راستا برای حمایت از آرین سلیمی نیز برنامه‌ای در نظر گرفته‌ایم. 

پدر قهرمان طلایی تکواندو ایران نیز در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پیش از شروع رقابت‌های المپیک امیدوار به کسب مدال توسط پسرش بود، گفت: با توجه به تلاش، پشتکار و غیرتی که آرین به خرج  می‌داد، می دانستم که قطعا در رقابت‌های المپیک مدال کسب خواهد کرد. 

سلیمی افزود: آرین زمانی که تنها کودکی دو ساله بود به علت بیماری توان راه رفتن خود را از دست داد، بگونه‌ای که برای مدت دو سال تمام از خانه بیرون نمی‌رفت، اما با معجزه الهی دوباره بهبود پیدا کرد و امروز به جوانی برومند و دلاور تبدیل شده که در مهمترین آوردگاه جهان برای کشورش افتخارآفرینی می‌کند. 

سلیمی تاکید کرد: این مدال را به همه مردم کرمانشاه و جوانانی که برای  دفاع از این خاک و کشور جان خود را فدا کرده اند، تقدیم می‌کنم و انتظار دارم که مسئولین همه جوانان کرمانشاهی را مورد حمایت قرار دهند، چرا که جوانان با استعدادی داریم که می توانند در دنیا حرف‌ها برای گفتن داشته باشند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۲:۱۲

مسئولین که الان دور قهرمان کشور و استان رو حلقه گرفتن قبل از اعزام اسم این عزیز رو ندونسته اند و هیچ گونه حمایتی هم ازش نمی کنن فقط عکس هاشون می گیرن و میرن