• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052416635
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

اجرای مستمر طرح داناب زمینه فرهنگ سازی برای حفاظت از آب را فراهم می‌کند

اجرای مستمر طرح داناب زمینه فرهنگ سازی برای حفاظت از آب را فراهم می‌کند

ایسنا/اردبیل رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با تاکید بر اجرای مستمر طرح داناب گفت: اجرای مستمر طرح داناب می‌تواند زمینه فرهنگ سازی مناسب در خصوص حفاظت از آب را فراهم آورد.

دکتر حسام رسولی، امروز ۲۴ مرداد ماه در نشست خبری طرح نجات آب(داناب) که در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان اردبیل با حضور معاونین شرکت آب منطقه استان اردبیل و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد، گفت: طرح نجات آب اگر به صورت مستمر هر ساله برگزار شود منجر به فرهنگ سازی می‌شود و می‌تواند این موضوع اثرگذاری خود را در جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان و مدارس نشان دهد.

وی اجرای این طرح را یک کار شبکه‌ای بین اداره کل آموزش و پرورش، شرکت منطقه و جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: علی رغم ضعف سیستم کاری شبکه ای در استان اردبیل این طرح به صورت موفق برگزار و از استقبال خوبی بین از سوی دانش آموزان و معلمان برخوردار بود.

رسولی، طرح داناب را ارزشمند و ضروری برای نسل دانش آموز عنوان کرد و گفت: آب نعمتی است که امروزه در استان ما و در کشور ما به خوبی قابل استفاده است و در حالی که این نعمت در بسیاری از کشورها در دسترس نیست باید از آن بهینه و درست استفاده کنیم تا بتوانیم نیازهای خود را برطرف کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، نعمت آب را تمام شدنی عنوان کرد و بر استفاده درست از آن تاکید کرد و ادامه داد: باید محدود و ارزشمند بودن این نعمت به نسل جدید انتقال داده شود و این طرح فرصت مناسبی در این زمینه است.

رسولی گفت: فرهنگ سازی یکی از رسالت‌های اصلی جهاد دانشگاهی است و این نهاد انقلابی هرجا احساس کند که نیاز به فرهنگ سازی بوده و یا باشد اقدام می‌کنند و این طرح نیز به صورت شبکه و با پشتیبانی رسانه‌ها انجام شد و امیدوارم که بتوانیم به صورت مستمر در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری این طرح بوده و به دانش آموزان اهمیت و ارزش و جایگاه استفاده از آب، حفاظت از آن و جلوگیری از بحران را به دانش‌آموزان انتقال دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha