• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052416597
  • خبرنگار : 50181

مدیرعامل آبفای استان خبر داد

تامین آب پایدار زوار اربعین در کرمانشاه

تامین آب پایدار زوار اربعین در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از آمادگی برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده بیش از پنج میلیون بطری آب بسته‌بندی خنک بین زوار توزیع شود.

رضا داودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تمهیداتی که برای ارائه خدمات به زوار اربعین از ماه‌ها قبل اندیشیده شده، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خدمات خود را به صورت ویژه در سراسر مسیر تردد زواز از کنگاور تا مرز خسروی و همچنین بخشی از این خدمات را تا مرز منذریه ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز موکب‌ها، پارکینگ‌ها و مراکز ارائه خدمات به زوار از جمله پایگاه‌های هلال‌احمر و اورژانس به صورت پایدار در طول مسیر تامین می‌شود، عنوان کرد: تانکرهای آبرسان نیز بنا بر نیاز در طول مسیر تردد زوار مستقر خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تامین آب بسته‌بندی مورد نیاز زوار اربعین نیز خبر داد و افزود: سال گذشته حدود دو میلیون بطری آب بسته‌بندی بین زوار اربعین توزیع شد و پیش‌بینی ما این است که این میزان امسال به پنج میلیون بطری افزایش یابد.

داوودی از خدمات زیرساختی در حوزه آب و فاضلاب برای ایام اربعین نیز یاد کرد و ادامه داد: آب پایدار برای مرز خسروی تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در حوزه فاضلاب نیز بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های فاضلاب خسروی امسال برای اولین بار اجرا شده و وارد مدار می‌شود که عمده مشکلات سنوات گذشته را حل خواهد کرد.

وی همچنین از احداث یک سردخانه در مرز خسروی جهت نگهداری آب‌های بسته‌بندی بصورت خُنک خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه تردد موکب‌ها از مسیر مرز سومار است، با اجرا و اصلاح ۱۵۵ کیلومتر شبکه از سرپل‌ذهاب تا سومار، آب پایدار در این مرز نیز تامین شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب نیز در این ایام به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حادثه و مشکل در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha