• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403052416547
  • خبرنگار : 50295

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبرداد

ارتقاء بودجه اشتغال سازمان بهزیستی به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال

ارتقاء بودجه اشتغال سازمان بهزیستی به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال

ایسنا/زنجان رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اعتبارات تسهیلات اشتغال سازمان بهزیستی از ۳۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳ رسید که نشانگر رشد و جهش قابل توجه در این حوزه است.

علی‌محمد قادری امروز (چهارشنبه ۲۴ مردادماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه بودجه این سازمان طی سه سال گذشته چندین برابر رشد یافت که تاثیر آن در نگاه مردم، دستگاه‌های دیوانی و اداری کشور به بهزیستی مشهود است، اظهار کرد: ایجاد شغل برای مددجویان با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی مراجعه حضوری و میدانی به استانها را در دستور کار قرار داده است، گفت: زنجان بیست و نهمین استانی است که در یک ماه گذشته مورد بازدید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفرها تلاش کردیم نقاط محروم را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم، اضافه کرد: تلاش برای محرومیت زدایی و حل مشکلات مددجویان در مناطق محروم و کم برخوردار در دولت شهید خدمت رقم خورد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت به محرومان نباید مسئولان را خسته کند، اظهار کرد: اگر مسئولی در این خصوص خسته شود نعمت خدمت تبدیل به نغمت می‌شود.

آیت‌الله علی خاتمی با بیان اینکه مدیران و مسوولانی که در این حوزه کار می‌کنند باید نسبت به محرومان توجهی بیشتری داشته باشند، افزود: بیشترین اعتبارات در حوزه بهزیستی و تامین اجتماعی صرف می‌شود و باید برای کسب رضایت گروه های هدف تلاش کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت کشور به سمت پیری حرکت می‌کند، گفت: ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی موجب افزایش طول عمر انسان‌ها شده است و با افزایش سن هزینه‌های درمان افزایش می یابد و طبیعتا به مراقبت‌های بیشتر نیاز خواهند داشت.

خاتمی با تاکید بر اینکه نباید از دعای محرومان به ازای خدمت غافل شد، خاطرنشان کرد: توفیق خدمت به محرومان جای شکرگزاری دارد و باید خودکفایی، تقویت و مهارت آموزی برای گروه‌های هدف به ویژه معلولان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این دیدار از برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره با رویکرد حل مساله و ظرفیت سازی اجتماعی همزمان با سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این استان خبر داد و گفت: برنامه نشست صمیمی با مددجویان در شهرستان های استان زنجان برگزار می‌شود و به مطالبات و درخواست های مراجعان و گروه هدف پاسخ داده خواهد شد.

روح‌اله خدابنده‌لو عنوان کرد: این طرح با حضور دستگاه‌های مختلف به منظور گره‌گشایی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی از جمله بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و دیگر مددجویان تحت پوشش برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha