• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403052416240
  • خبرنگار : 50455

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق:

خون مردم مظلوم غزه حقوق بشر آمریکایی را در جهان رسوا کرد

خون مردم مظلوم غزه حقوق بشر آمریکایی را در جهان رسوا کرد

ایسنا/قم نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با اشاره به نسل کشی و جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا و کشورهای غربی از آن، گفت: خون این مردم بیگناه و بی دفاع باعث شد خدای متعال، آمریکا، اسرائیل و متحدانشان که ادعای حقوق بشر، آزادی و صلح داشتند را در جهان رسوا کند.

آیت الله سید مجتبی حسینی در مراسم عهد جانان شهدای مقاومت که شامگاه گذشته ۲۳ مردادماه با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مقاومت در صحن جامع مهدوی آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون نمونه‌های فراوانی از اعجاز الهی را تجربه کردیم، اظهار کرد: در طول این سال‌ها هر کجا با ما دشمنی و جنگ شد؛ در جنگ تحمیلی، در لبنان، فلسطین و یمن و هر جای دیگر؛ نصرت الهی شامل حال مومنان مقاوم شد و دشمن شکست خورد.

وی ادامه داد: اگر دینی از زمان حضرت آدم تاکنون باقی مانده به برکت دفاع مومنان و خون‌های مقدس بر زمین ریخته شده آنان است. اگر امروز دین و معنویتی در دنیا وجود دارد به برکت جهاد و دفاع بوده و خداوند وعده داده که پیروزی با مستضعفین عالم است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با تاکید بر اینکه خدای متعال با معجزه‌ای عظیم در هشت سال دفاع مقدس کشورمان را در مقابل صدام و کشورهای غربی و عربی پشتیبان آن به نصرت رساند، اظهار کرد: بعد از آن هم همچنان در عرصه‌های مختلف با دشمنان در جنگ هستیم؛ ولی ملت ما روز به روز عزیزتر و قوی‌تر شده است و دشمنان درحال زوال و نابودی هستند.

حسینی با اشاره به اینکه در سالگرد پیروزی حزب الله قهرمان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به تجهیزات نظامی روز دنیا در جنگ ۳۳ روزه قرار داریم، تصریح کرد: در این جنگ طبق محاسبات، رژیم صهیونیستی با انواع و اقسام تجهیزات و ادوات نظامی وارد میدان شده بود ولی در نهایت حزب الله با نصرت الهی پیروز شد؛ در سوریه، عراق و یمن نیز چنین معجزه‌هایی برای مقاومت رخ داد و علی‌رغم محاسبات دشمنان، مقاومت به فضل الهی با جانفشانی و نثار خون دلیرمردانش به پیروزی رسید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با اشاره به نسل کشی و جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی‌ در غزه، گفت: خون این مردم بیگناه و بی دفاع باعث شد خدای متعال آمریکا، اسرائیل و متحدانشان را که ادعای حقوق بشر، آزادی و صلح داشتند را در جهان رسوا کند که اگر ما میلیاردها دلار هزینه می‌کردیم و امکانات آن را هم داشتیم باز هم نمی‌توانستیم این چنین مردم دنیا را متوجه مقاومت کنیم.

حسینی در پایان با بیان اینکه تمام دنیا می‌دانند ریشه مقاومت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: خدا را شاکریم علی‌رغم دردآور بودن قضایای غزه، ولی دشمن در جهان رسوا شد. همان گونه که شهادت امام حسین(ع) بنی امیه را در جهان رسوا کرد و به نابودی کشاند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha