• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052416223
  • خبرنگار : 50184

پیش‌بینی عملکرد ورزشکاران کرمانشاه در پارالمپیک پاریس

پیش‌بینی عملکرد ورزشکاران کرمانشاه در پارالمپیک پاریس

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، ورزشکاران پارالمپیکی‌های کرمانشاه در پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ رقابت‌های سختی در پیش داشته باشند.

عزت الله پرنیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور سه ورزشکار کرمانشاه در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، اظهارکرد: شهلا بهروزی راد، یاسین خسروی و علی الفت نیا سه ورزشکار کرمانشاهی هستند که در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی که خود نیز به عنوان مربی تیم ملی پارادوومیدانی ایران به رقابت‌های پارالمپیک پاریس اعزام خواهد شد، افزود: شهلا بهروزی راد برای سومین بار است که در پارالمپیک حضور پیدا می‌کند، اما رقبای بسیار سختی دارد و نمی‌توان با قاطعیت گفت که حتما مدال کسب می‌کند.

رئیس هیات جانبازان  و معلولین کرمانشاه اضافه کرد: علی الفت نیا نیز که پیش از این یک دوره در رقابت‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ حضور داشته، برای این دوره از المپیک نیز از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این ورزشکار در طول مسابقه باید شش بار پرش طول بدون خطا و با بهترین عملکرد را داشته باشد، کار سختی در پیش دارد، اما با توجه به وضعیت آمادگی خوبی که دارد، امیدوارم مدال کسب کند.

پرنیان در ادامه در خصوص پیش‌بینی عملکرد یاسین خسروی نیز گفت: یاسین طی چند سال اخیر در رشته پرتاب وزنه به یک پدیده در این رشته تبدیل شده است. او در طول دو سال گذشته در چهار مسابقه بین‌المللی، جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کرده که در همه آنها رکوردزنی داشته و به مدال طلا رسیده است.  

وی افزود: با توجه به عملکرد درخشانی که این ورزشکار طی دو سال گذشته از خود نشان داده و همواره شگفتی ساز شده، انتظار می‌رود در پارالمپیک پاریس هم بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و بازهم برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha