• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403052416181
  • خبرنگار : 71234

در واکنش به بمباران مدرسه تابعین در غزه

رضازاده: سازمان ملل با سکوت خود مهر تایید بر جنایات رژیم صهیونیستی می‌زند

رضازاده: سازمان ملل با سکوت خود مهر تایید بر جنایات رژیم صهیونیستی می‌زند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «سازمان ملل با سکوت خود مهر تاییدی بر جنایات رژیم صهیونیستی می‌زند»، گفت که تمامی کشورهای همسایه باید متهدانه و با قدرت عملیات انتقام‌جویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه تابعین غزه گفت: رژیم صهیونیستی و جنایتکار و کودک‌کش غاصب اسرائیل با حمله به مدرسه تابعین در غزه جنایت هولناکی علیه کودکان انجام داد و تعدادی زیادی را به شهادت رساند و البته این اولین و آخرین جنایات رژیم صهیونیستی نیست.

وی یادآور شد: در ماه‌های گذشته شاهد جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بودیم که نمونه آن شهادت شهید اسماعیل هنیه مهمان عزیزمان و شهید فواد شکر فرمانده حزب‌الله لبنان در بیروت و شهدای مقاومت و عرصه دفاع از حرم و سایر جنایات علیه مردم بی‌گناه غزه به خصوص زنان و کودکان است.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه در این جنایات رد پای برخی از کشورهای مرتجع عربی را می‌بینیم باید اولین کار محکومیت جنایات باشد و برای جلوگیری از آن هم کشورهای عربی منطقه و همسایه کاملا متعهد بیانیه علیه رژیم صهیونیستی داده و پیمان‌ها و روابط اقتصادی و سیاسی و دوستی با آنها را قطع کنند که در نهایت این کشتار متوقف شود.

رضازاده همچنین اظهار کرد: شورای امنیت ضد امنیت، ناظر و شاهد این جنایات است نام سازمان ملل متحد را هم باید سازمان ملل ضد متحد بگذاریم که متاسفانه با سکوتش مهر تاییدی بر جنایت اسرائیلی‌ها گذاشته است در چنین شرایطی برای مقابله با این جنایت باید تمامی کشورهای همسایه به خصوص حماس، حزب‌الله، مقاومت و کشور ما متحدانه و با قدرت عملیات انتقام‌جویانه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha