• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403052316061
  • خبرنگار : 90047

در آستانه اعزام به بازی‌های پارالمپیک پاریس؛

ورزشکاران پارالمپیکی استان تهران تجلیل شدند

ورزشکاران پارالمپیکی استان تهران تجلیل شدند

در آستانه حضور ورزشکاران استان تهران در بازی‌های پارا المپیک پاریس، مراسم بدرقه از ۹ ورزشکار اعزامی این استان با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در آستانه بازی های پارالمپیک پاریس مراسم بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی این استان به همراه خانواده هایشان سه شنبه شب ۲۳ مرداد با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مجمتع فرهنگی، ورزشی سپیدار برگزار شد.

حامد صلحی پور، روح الله رستمی (پاراوزنه برداری)، پرستو حبیبی (پارادوومیدانی)، صادق بیگدلی والیبال و حمیدرضا عباسی (والیبال نشسته) سید محمدرضا میرشفیعی (پاراتیراندازی)، محمدرضا عرب عامری (پاراتیروکمان)، مهدی عباسی و محمدمهدی نفیسی (گلبال) ۹ ورزشکار استان تهران هستند که در این مراسم تجلیل شدند.

مریم کاظمی پور نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک و معاون وزیر، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، علیرضا ایزدی (پاراشنا)، حسین توکلی (پاراوزنه برداری)، جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان،‌ مصطفی نکولعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان، علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی، علیرضا رضایی رییس انجمن کشتی ناشنوایان و جمعی دیگر از مسئولین در این مراسم حضور داشتند.

همچنین در این مراسم ضمن تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی استان تهران اعزامی به پارالمپیک پاریس از مدال آوران المپیکی، جهانی و آسیایی رشته های ورزشی ناشنوایان نیز تجلیل به عمل آمد.

علی جوادی در این مراسم گفت: همیشه در مراسم های تجلیل از مدال آوران مربیان و خانواده های آنها نادیده گرفته می‌شد در حالی که حاصل توفیقات ورزشکاران در میادین ببین المللی بخاطر تلاش های خانواده ها و مربیان است‌.

وی افزود: از استاندار تهران به خاطر حمایت‌های معنوی و مادی که از ورزشکاران استان تهران دارد، تشکر می‌کنم.‌

جوادی تصریح کرد: تلاش ما این است که به اندازه المپیکی ها، از پارالمپیکی ها نیز تجلیل کنیم. این هشتاد و سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران در تهران است که بیشترین حمایت‌ها در ادوار مختلف بوده و تاثیر زیادی در قهرمانی‌ها داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: از ۴۰ ورزشکار اعزامی به المپیک پاریس، ۹ ورزشکار مربوط به استان تهران بود که نسبت به ادوار گذشته رشد خوبی داشتیم.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این مراسم گفت: جامعه ای که با ورزش عجین می شود حیات جاودانه به واسطه نشاط اجتماعی و انسانی در خود جای می دهد. از ورزشکاران بااراده که تلاش می کنند از خود الگوی جدیدی در جامعه خلق کنند تشکر می کنم.

وی گفت: به عنوان یک خدمتگزار افتخار می کنم که بتوانم در جهت اهداف ورزشکاران گام موثری بردارم. الگوهای اجتماعی که امروز می توانند در نقش آفرینی کشور تاثیرگذار باشند، اگر این ورزشکاران مورد بی توجهی قرار بگیرند لطمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهند داشت.

فخاری در پایان افزود: برای موفقیت تمام ورزشکاران اعزامی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با دست پر به کشور بازگردند.

در پایان این مراسم از ورزشکاران و مربیان اعزامی به پارالمپیک پاریس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha