• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403052316040
  • خبرنگار : 50022

مدیرعامل آبفای البرز:

امکان استفاده کامل البرز از سهمیه سدهای کرج و طالقان فراهم شد

امکان استفاده کامل البرز از سهمیه سدهای کرج و طالقان فراهم شد

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: با ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه‌های البرز، در حال حاضر می‌توانیم به طور کامل از سهمیه ۱۱۰ میلیون مترمکعبی سدهای کرج و طالقان استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا نامداری سه‌شنبه، ۲۳ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بالای ۹۵ درصد مشکلات مربوط به آب استان برطرف شد؛ گفت: این در حالی است که شاهد افزایش دو تا سه برابری استفاده از منابع در حوزه برق و ... بودیم.

نامداری افزود: سال گذشته و امسال از ابتدای سال نکات ریزی که شاید از دید ما پنهان بود را با کمک رسانه‌ها متوجه شدیم و توانستیم خیلی از مشکلات و معضلات مردم را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه جلسات مربوط به تأمین آب سال ۱۴۰۳ از شهریور سال گذشته برگزار شد؛ گفت: در این حوزه ۲۰۰ جلسه تخصصی در موضوعات مختلف برگزار کردیم.

نامداری افزود: در این مدت ۲۷۰ چاه راه‌اندازی و تصفیه خانه شماره سه کرج هم در کمتر از یکسال راه‌اندازی شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع، تعادل بخشی به شبکه و راه اندازی مرکز پایش و کنترل تاسیسات آب اشاره کرد. امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تصفیه خانه شماره سه را به صورت کامل بهره‌برداری کنیم. ظرفیت این تصفیه خانه از ۳۷۰ لیتر در ثانیه به ۱۱۰۰ لیتر در ثانیه ارتقا پیدا کرده و در حال حاضر می‌توانیم به طور کامل از سهمیه ۱۱۰ میلیون مترمکعبی سدهای کرج و طالقان استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: ارتقا طرفیت تصفیه خانه شماره یک و دو و آبگیری تصفیه خانه مهستان هم در برنامه است.

نامداری در ادامه به رفع تنش آبی در مهرشهر با افزایش ظرفیت استفاده از آب‌های سطحی و حفر چاه، آبرسانی به فردیس و اتصال به سد طالقان و کرج، انتقال آب به گرمدره با لوله‌گذاری در حاشیه اتوبان کرج-تهران و رفع تنش آبی در این منطقه و اتصال نظرآباد به سد طالقان اشاره کرد و گفت: تمامی این اقدامات در راستای رضایت مردم صورت گرفت و در این مسیر رسانه‌ها بسیار به ما کمک کردند.

وی در پایان گفت: امسال پنج هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شد و ۲۱۰۰ پرونده قضایی برای برخورد با انشعابات غیرمجاز که بیشتر در حاشیه روستاها و شهرها است تشکیل دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha