• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403052316012
  • خبرنگار : 50598

استاندار مرکزی:

خبرنگاران باید جلوی حرکت‌های ضد پیشرفت را بگیرند

خبرنگاران باید جلوی حرکت‌های ضد پیشرفت را بگیرند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران باید جلوی هر حرکتی که ضد پیشرفت است را بگیرند و از هر حرکتی که مقوم پیشرفت است حمایت کنند.

فرزاد مخلص الائمه، ۲۳ مرداد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار عملکرد خبرنگاران در دوران فعالیت دولت سیزدهم را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: خبرنگاران توانستند در تبیین، مطالبه گری و هدایت مردم به راه اصلی ما را کمک کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به تهیه و تدوین کتاب رهاورد خدمت تصریح کرد: این کتاب در ۳۶۰ صفحه با ۱۵۰۰ عکس و ۳۰ اینفوگرافی تهیه شده و گزارشی بسیار فاخر و مشتمل بر بسیاری از رویدادهای هزار روز فعالیت و هم افزایی دولت سیزدهم در استان مرکزی است.

وی با بیان اینکه ثبت نام مسکن برای خبرنگاران در حال انجام است گفت: ثبت نام ۱۱ خبرنگار تاکنون قطعی شده و هر خبرنگاری که ثبت نام کند و شرایط لازم را داشته باشد در شهر جدید امیرکبیر قطعه زمینی به او واگذار خواهد شد.

مخلص الائمه با بیان اینکه مسیر پیشرفت استان اقدامات زیادی را می‌طلبد افزود: استان مرکزی به پیشرفت لازم نرسیده که دلایل متعددی دارد. برای پیشرفت استان نیاز به اتحاد و انسجام است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های استان مرکزی بر مشکلات و مسائل استان غلبه می‌کند، گفت: رسیدن به کمترین نرخ بیکاری در تاریخ استان مرکزی دستاورد بزرگی بود که محقق شد.

وی افزود: خبرنگاران باید جلوی هر حرکتی که ضد پیشرفت است را بگیرند و از هر حرکتی که مقوم پیشرفت است حمایت کنند.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز اظهار کرد: خبرنگار کلمه‌ای پرمفهوم است که جملات فراوانی از او می‌شود نوشت. خبرنگاران به عنوان آینه تمام نمای جامعه، جهت حل مشکلات و دغدغه‌های مردم حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی هستند گفت: خبرنگار جان خودش را برای نجات بقیه به خطر می‌اندازد.

علی جودکی، مدیرکل صمت استان مرکزی نیز اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه انتقال مطالبات و دغدغه های مردم به مسئولین را دارند که این وظیفه را به خوبی انجام داده‌اند. بخش دیگری از کار خبرنگاران، نقادی و اطلاع رسانی عمومی است که در این حوزه نیز به خوبی کار کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم، کتاب رهاورد خدمت رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha