• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403052316009
  • خبرنگار : 50976

مشاوران امور بانوان آموزش و پرورش فارس:

دختران دانش‌آموز به جهاد تبیین در حوزه بانوان توجه داشته باشند

دختران دانش‌آموز به جهاد تبیین در حوزه بانوان توجه داشته باشند

ایسنا/فارس مشاور مدیر کل در امور بانوان آموزش و پرورش فارس بیان کرد: دختران فعال دانش‌آموز متوسطه دوم به جهاد تبیین در زمینه دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه بانوان اهتمام داشته باشند.

فاطمه قاسمی امروز، ۲۳ مرداد ماه از برگزاری دوره آموزشی ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم استان فارس خبر داد و گفت: دوره آموزشی با حضور ٣۵٠ دانش‌آموز دختر و روسای بسیج دانش‌آموزی سراسر استان در اردوگاه شهید دستغیب در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و همسویی جهاد تبیین با شاخص‌های حوزه امور بانوان برای تربیت دختران دانش‌آموز که نسل آینده‌ساز کشورمان هستند، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره دختران دانش‌آموز پایه دهم نسبت به ارزشمندی هویت دخترانه خود مورد تعلیم قرار گرفته و ضمن توضیح مفصل در خصوص جهاد تبیین با ارزش شهدا و لزوم شناساندن این اسوه‌های ایثار و فداکاری به‌ویژه شهدای استان فارس و همچنین روحیات، منویات و شخصیت مقام معظم رهبری به عموم افراد جامعه نیز آشنا شدند.

قاسمی اظهار کرد: رویکرد اسلام و رهبران انقلاب اسلامی به جایگاه زن، رویکرد الگوی سوم است که زن علاوه بر وظیفه مادری، همسری و خانه داری، در حوزه اجتماع با حفظ حریم حیا و عفاف می‌تواند کنشگری و حضور فعالانه داشته باشد.

مشاور مدیر کل در امور بانوان آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه بانوان در همه مراحل شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی و مراحل دیگر نقش آفرینی شایسته‌ای داشته‌اند، تصریح کرد: دختران فعال دانش‌آموز متوسطه دوم به جهاد تبیین در زمینه دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه بانوان اهتمام داشته باشند.

قاسمی بیان کرد: تبیین به ‌معنای روشنگری، بیان حقیقت و واقعیت است و در واقع آن‌چه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغروضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، وی با اشاره به اینکه تبیین در جهت روشنگری، بدون جهت‌گیری خاصی باید صورت بگیرد، گفت: جهاد تبیین مقدمه‌ای برای اصلاح و تحول جامعه است و باید برای معنای دقیق آن به سخنان مقام معظم رهبری مراجعه کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha