• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052315995
  • خبرنگار : 50416

نیازمندی‌های مردم ملایر به اوقاف و امور خیریه گره خورده است

نیازمندی‌های مردم ملایر به اوقاف و امور خیریه گره خورده است

ایسنا/همدان معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: عمده پروژه‌های عمرانی و نیازمندی‌های مردم به اوقاف و امور خیریه گره خورده که باید در این زمینه اقدامات ویژه صورت گیرد.

سلمان اسماعیلی سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ماه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر به ظرفیت بسیار بالای حوزه وقف در شهرستان ملایر اشاره و بر تقویت سرمایه‌گذاری وقف در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی تاکید کرد.

اسماعیلی با تأکید بر تقویت اقدامات اوقاف و امور خیریه این شهرستان در زمینه توجه ویژه به نیازمندان و اقشار کم درآمد و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و مسائل قرآنی بیشتر از گذشته، عملکرد و خدمات اوقاف و امور خیریه این شهرستان را قابل تقدیر خواند.

وی به اهمیت تعامل مدیریت جدید اوقاف و امور خیریه این شهرستان با مجموعه مدیران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و اقشار مختلف مردم، اشاره و بیان کرد: تعامل مجموعه شهرستان برای ما در اولویت مهم است و مدیران باید این ضرورت را در دستور کار قرار دهند و جزیره‌ای عمل نکنند.
فرماندار ویژه ملایر تلاش برای توسعه همه‌جانبه این شهرستان را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به آغاز به کار دولت و توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۳، مدیران باید همه تلاش خود را برای جذب اعتبارات به کار گیرند.

اسماعیلی با بیان اینکه چنانچه نسبت به برخی رویه‌ها و عملکرد مدیران گلایه‌مندی و انتقادی داریم، این به خاطر منافع مردم و شهرستان است، افزود: در زمان تصدی مسئولیت، باید همه تلاش خود را برای پیشرفت و ارائه بهترین خدمات به مردم بکار گیریم.

وی همچنین از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام «ابوذر عباسی» در زمان تصدی اوقاف و امور خیریه این شهرستان قدردانی و به ویژگی‌های وی از جمله صبر، تعهد و روحیه انتقادپذیری اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت اقدامات و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خوبی در این شهرستان اجرا شد.

فرماندار ویژه ملایر ضمن آرزوی موفقیت برای «حمیدرضا نوروزی» به عنوان مدیریت جدید اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، اضافه کرد: با راهنمایی‌ها و هدایت‌های مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، همین مسیر ادامه یابد و برخی موارد همچون تعامل با مدیران، توجه به نیازمندان، سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عمرانی تقویت شود.

دو پروژه وقفی در ملایر در حال اجراست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز اظهار کرد: مدیر اوقاف و امور خیریه ملایر زحمات زیادی کشید و در زمان وی چند پروژه خوب اجرایی شد و هم اکنون ۲ پروژه بازار مبل و منبت زیر مجموعه استخر سیفیه در حال اجرا است و پروژه هایپرمارکت در مسکن مهر نیز در حال اقدام است.
حجت الاسلام «رضا حاجی زین‌العابدینی» تصریح کرد: چنانچه روند اداری صدور مجوز سریعتر طی شود، بزودی عملیات اجرایی ساخت جایگاه سی‌ان‌جی در شهرک ولیعصر(عج) ملایر آغاز می‌شود.

زین العابدینی با تاکید بر اینکه تمام اقدامات ما مطابق با نیت واقف است، گفت: از نظر شرعی و قانونی عمل کردن خلاف نیت واقف، جایز نیست.
وی تعامل و همراهی با مجموعه استان به ویژه شهرستان ملایر به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای وقفی را از اهداف این سازمان برشمرد و تاکید کرد: اوقاف و امور خیریه ملایر طبق نیت واقف گام‌های بسیار موثری در کمک به نیازمندان، تجهیز و بازسازی بیمارستان امام حسین(ع)، کمک‌های درمانی و تحصیلی و فعالیت‌های فرهنگی برداشته است.

زین‌العابدینی تفکیک ۱۳۰۰ قطعه زمین در شهر ملایر و انجام بیش از ۸۰۰ مراسم فرهنگی را از دیگر اقدامات این سازمان در ملایر برشمرد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام «ابوذر عباسی» قدردانی و «حمیدرضا نوروزی» به عنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر معرفی شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha