• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052315924
  • منبع : بازار

شرکت مخابرات‌ ایران، تندیس برگزیده برند ملی، اقتدار ملی را دریافت کرد

شرکت مخابرات‌ ایران، تندیس برگزیده برند ملی، اقتدار ملی را دریافت کرد

شرکت‌ مخابرات‌ ایران در دومین کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» که امروز سه‌‍‌شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد؛ حائز دریافت تندیس برگزیده برند ملی، اقتدار ملی شناخته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و نهادها و سازمان‌هایی که در برندسازی، حرکت متناسب با اقتضائات زمانه داشته و از اقتصاد تک‌محصولی عبور کرده‌اند، به نحو مقتضی مورد تقدیر قرار گرفتند.

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) با هدف تبیین نقش سازمان‌های پیشران و سرآمد کشور به‌عنوان سفرای اقتصاد ملی در تقویت ویژند و تصویر جمهوری اسلامی ایران، فرصتی فراهم آورد تا تبادل تجارب کشورهای موفق در برندسازی ملی و شناسایی ظرفیت‌های مشترک صنعتی، صادراتی، فناوری و نوآوری ایران و سایر دولت‌ها و ملت‌ها اتفاق بیفتد.

در این کنگره، با دعوت هدفمند از دیپلمات‌ها، سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران و همچنین، نهادهای حکمرانی متولی تولید، صنعت، تجارت، اقتصاد، دیپلماسی، کشاورزی، سلامت، فناوری، اطلاعات و ارتباطات، مسیر هم‌افزایی سازنده با مدیران سازمان‌های برتر صنعت و اقتصادی ایران تسهیل شد.

هدف این کنگره، حرکت متوازن در مسیر تدوین سند “راهبرد ملّی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی” با رویکرد توصیف جایگاه برندسازی ملّی در صنایع منتخب و پیشران اعلام شد.

این کنگره در نگاه آینده‌پژوهانه خود، در تلاش است تا در حوزه بررسی فرصت‌های ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی و ایجاد نام های تجاری تجمعی در بازارهای هدف صادراتی، امکان سنجی ایجاد “کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران” و تبیین فرصت های توانمندسازی صنعتی ایران گام‌های مهمی را که منجر به ارتقای ارزش زنجیره برند شود، از طریق صنعت پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات، به اوج تعالی و گسترش در مفهوم برساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha