• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052315823
  • منبع : بازار

کولر ایرومکس

کولر ایرومکس

در فصل گرما یکی از دغدغه‌های اصلی مردم خنک کردن فضایی که در آن هستند، می‌باشد. استفاده از سیستم های خنک کننده معمولا برای مصرف کنندگان پر هزینه بوده و مصرف انرژی بالایی داشته است. تولید کنندگان سیستم های سرمایشی، کولری با نام تجاری کولر آبی ایرومکس تولید کردند که دارای ویژگی های منحصر بفرد و جدید ترین تکنولوژی است.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت زمستون، کولر آبی ایرومکس ۱۰۰ درصد ساخته مهندسان داخلی میباشد. 

ویژگی های کولر پلیمری ایرومکس

۱.بدنه پلیمری

کولر آبی ایرومکس از بدنه کاملا پلیمری ساخته شده است. این ویژگی کولر پلیمری ایرومکس باعث می شود که دوام بدنه کولر بالاتر برود. چون نسبت به زنگ زدگی و پوسیدگی کاملا مقاوم است.

ویژگی مهم دیگر بدنه پلیمری جذب کمتر حرارت و گرما میباشد که باعث خنک ماندن آب داخل تشتک کولر میشود و این تاثیر مستقیمی روی خنکی و راندمان کولر دارد.

۲.پد سلولزی

پد سلولزی قابلیت بیشتری نسبت به پوشال دارد از جمله:قابلیت جذب بالاتر آب نسبت به پوشال و داشتن دوام و طول عمر بالاتر نسبت به پوشال دارد. کولر پلیمری ایرومکس دارای پد سلولزی با قطر ۱۰ سانتی متر دارد که جذب آب بالا در کولر سلولزی ایرومکس مشهود است.

۳.توری محافظ

در فصل گرما و تابستون وجود گرد و غبار و حشرات به صورت دائمی دیده می شود. شرکت ایرومکس برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین نفوذ حشرات، توری محافظی روی کولر آبی ایرومکس تعبیه کرده است

۴.فیلتر تصفیه آب

مشکل سختی آب و همچنین املاح موجود در آب یکی از نگرانی های مصرف کنندگان میباشد که شرکت ایرومکس برای این مشکل یک فیلتر تصفیه آب قبل از ورود آب کولر استفاده کرده است که آب قبل از واردشدن به تشتک ابتدا تصفیه شده و بعد وارد کولر میشود.

۵.فن هوشمند و کاملا بی صدا

یکی از نگرانی های عمده مصرف کنندگان سیستم های سرمایشی مخصوصا کولر آبی، بی صدا و سایلنت بودن کولر میباشد. کولر ایرومکس این مشکل را به صورت کامل برطرف کرده و دارای فن کاملا بی صدا میباشد. دیگر نگرانی مصرف کنندگان افت باد در کانال کولر میباشد که کولر آبی ایرومکس با قرار دادن یک فن هوشمند که نسبت به طول کانال کولر به صورت اتومات میزان هوادهی را کنترل میکند این مشکل را هم به صورت کامل برطرف کرده است.

۶.پمپ تخلیه آب

در کولر پلیمری ایرومکس یک پمپ تخلیه آب قرار داده شده است که از داخل پنل هوشمندی که در فضای شما نصب میشود میتوانید به راحتی آب کولر را تخلیه کنید.

۷.پنل هوشمند

با پنل هوشمندی که روی کولرسلولزی ایرومکس تعبیه شده است میتوانید تمامی دستورهای کولرایرومکس از جمله میزان هوادهی و دور موتور،حالت خواب،پمپ تخلیه آب و..... را کنترل کنید.

۸. موتور کم مصرف BLDC

در تعریف کلی موتور، انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل میکند.انواع مختلفی از موتور ها در صنعت قابل استفاده هستند که در بین آنها، موتور های جریان مستقیم بدون جاروبک(Brushless DC Motor) یا موتورهای BLDC به دلیل ویژگی های زیادی همچون قابلیت کنترل پذیری بالا و بهره وری راندمان بالا بهترین نوع موتور است. در موتور BLDC عمل انتقال جریان به سیم پیچ های روتور انجام نمیشود، زیرا سیم پیچها روی روتور قرار ندارند.

روتور از جنس مغناطیس دائم ساخته میشوند و سیم پیچ ها روی استاتور ثابت هستند و نمیچرخند به همین دلیل نیاز به جاروبک برای عمل کموتاسیون وجود ندارد. در موتورهای دارای جاروبک،عمل چرخش از طریق کنترل میدان مغناطیسی تولیدی به وسیله سیم پیچ روتور انجام میشود. موتور BLDC با سه سیم پیچ که هرکدام دوسردارند، در کل شش سیم دارد.در اکثر کاربردهای عملی سه سر از این سیم ها به صورت داخلی به هم دیگر متصل و سه سیم دیگر از موتور خارج شده اند.

موتور BLDC به دلیل عدم وجود جاروبک طول عمر بالایی دارند و نویز آنها بسیار کم است. درموتورهای دارای جاروبک، جاروبک و کموتاتور در اثرتماس مداوم در طول چرخش ساییده میشوند و در محل تماس تولید جرقه میکنند.نویز الکتریکی نتیجه جرقه های شدیدی است که هنگام عبور تیغه های کوتاتور از جاروبک ها رخ میدهند.به همین دلیل است که موتورهای بدون جاروبک در کاربردهایی که حتما باید از نویز و جرقه الکتریکی اجتناب شود بسیار مورد توجه قرار میگیرند.

مدل های کولر پلیمری ایرومکس

کولر های ایرومکس در دو مدل بالازن و بغل زن (روبه روزن) تولید شده است که در دو ظرفیت ۶۰۰۰  و ۸۰۰۰ در حال حاضر در بازار موجود میباشد.

کولر بغل زن ایرومکس

در مدل بغل زن ایرومکس دریچه خروجی این کولر از بغل میباشد. مدل بغل زن کولر پلیمری ایرومکس به خوبی با انواع کانال کشی ها تطابق پیدا میکنند. هر مدل از کولر سلولزی ایرومکس دارای دو دوظرفیت ۶۰۰۰ و ۸۰۰۰۰ میباشد که هر کدام با قدرت موتوری که دارد برای فضای خاصی در نظر گرفته میشود.

کولر ایرومکس

کولر سلولزی ۶۰۰۰ بغل زن

در مدل کولر ایرومکس ۶۰۰۰ از موتور قدرتمندی برای افزایش دور موتور نسبت به کولرهای آبی معمولی استفاده شده است که مناسب برای فضاهای مسکونی و تجاری تا متراژ ۱۲۰ متر مناسب میباشد. مدل ۶۰۰۰ ایرومکس دارای گرید انرژی A+++ میباشد که مصرف برق بسیار پایین دارد.

کولر سلولزی ۸۰۰۰ بغل زن

در مدل کولر ایرومکس ۸۰۰۰ از موتور با گشتاور و قدرت بالاتری نسبت به مدل ۶۰۰۰ استفاده شده است که مناسب برای فضاهای مسکونی، تجاری و نیمه صنعتی تا متراژ ۱۸۰ متر مناسب میباشد. همچنین کولر ۸۰۰۰ ایرومکس دارای گرید انرژی A میباشد.

کولر بالازن ایرومکس

در مدل بالازن ایرومکس دریچه خروجی هوا از بالا میباشد.این مدل از کولر آبی ایرومکس معمولا در فضاهایی مانند تراس یا بالکن استفاده میشود که قابلیت کانال کشی های طولانی را ندارند. در مدل بالازن ایرومکس یک پد اضافی وجود دارد که بازدهی این مدل نسبت به کولر ایرومکس بغل زن را بیشتر کرده است.

کولر ایرومکس

کولر سلولزی ۶۰۰۰ بالازن

در مدل ۶۰۰۰ ایرومکس از موتور قدرتمندی استفاده شده است که مناسب برای فضاهای مسکونی و تجاری که قابلیت نصب کولر در بالکن یا تراس را دارند مناسب است. این مدل کولر مناسب برای فضاهایی با متراژ ۱۲۰ متر مناسب است. کولر ۶۰۰۰ ایرومکسی مدل بالازن دارای گرید انرژی A+++ است که در مصرف برق و انرژی صرفه جویی قابل ملاحظه ای دارد.

کولر سلولزی ۸۰۰۰ بالازن

در مدل کولر ایرومکس ۸۰۰۰ از موتور با قدرت بیشتری نسبت به کولر ایرومکس ۶۰۰۰ استفاده شده است که مناسب برای فضاهای مسکونی،تجاری و نیمه صنعتی تا متراژ ۱۸۰ متر مناسب میباشد. کولر ۸۰۰۰ ایرومکس دارای گرید انرژی A میباشد.

گارانتی کولر آبی ایرومکس

کولر پلیمری ایرومکس دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشد.

خرید کولر پلیمری ایرومکس

در خرید هر نوع از سیستم های سرمایشی باید به ویژگی های محصول و خدمات شرکت ارائه دهنده محصول همیشه توجه داشت. فروشگاه اینترنتی زمستون نمایندگی رسمی فروش کولرهای ایرومکس را در سرتاسر ایران به عهده دارد. برای خرید کولر پلیمری ایرومکس و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی زمستون مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha