• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403052315666
  • خبرنگار : 50040

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار تاکید کرد

جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت رسانی در دستور کار بسیج اقشار گیلان

جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت رسانی در دستور کار بسیج اقشار گیلان

ایسنا/گیلان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار، با بیان اینکه رده های قشری بسیج در سه محور «جهاد تبیین»، «جهاد امیدآفرینی» و «جهاد خدمت‌رسانی» فعالیت می‌کنند، گفت: اردوهای راهیان پیشرفت را با حضور نخبگان جامعه دنبال می‌کنیم.

سرهنگ عباس حسینی امروز، ۲۳ مردادماه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات صنفی اصحاب رسانه در سطح دولت و مجلس، اظهار کرد: رسالت خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست و شاهد مطالبه‌گری اصحاب رسانه درباره مشکلات جامعه هستیم.

وی خبرنگاران را واسط بین مردم و مسئولان دانست و افزود: خبرنگاران در کنار امیدآفرینی و جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای نظام، حق محوری و حق طلبی و حق گویی را دنبال می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار، سرعت، دقت و صحت را سه اصل رسانه‌ای دانست و بیان کرد: خبرنگاران در نظام اسلامی بر مدار این سه اصل حرکت می‌کنند، اما رسانه‌های معاند فقط سرعت را در دستور کار قرار داده‌اند و به دقت و صحت توجهی ندارند.

حسینی حوادث غزه را نمونه‌ای بارز از تلاش رسانه‌های معاند برای توجیه جنایات رزیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: رسانه‌های حق طلب باید وارد میدان شوند و واقعیت‌ها را درباره غزه و فلسطین بگویند.

وی بسیج اقشار سپاه قدس گیلان را دارای ۱۹ رده قشری دانست و اضافه کرد: رده‌های قشری بسیج در سه محور «جهاد تبیین»، «جهاد امیدآفرینی» و «جهاد خدمت رسانی» فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس در امور بسیج اقشار از اعزام ۱۸ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان پیشرفت در سال گذشته خبر داد و افزود: جوانان و نوجوانان باید با دستاوردهای نظام آشنا شوند.

وی مجمع بسیج و هیئت‌های اندیشه ورز را دو رده تخصصی بسیج اقشار با هدف مطالبه‌گری و احصای مشکلات استان و ارائه راهکار به مسئولان دانست و اضافه کرد: بسیج اقشار سپاه قدس گیلان برنامه‌های ملی و بین‌المللی مهمی از جمله جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت، جشنواره رسانه ای ابوذر، همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت و یادواره شهیده طاهره حدادنژاد، شهید شاخص عرصه رسانه را در سال جاری برگزار خواهد کرد.

حسینی با اشاره به فعالیت بسیج اقشار در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی وهنری و ورزشی، ادامه داد: در عرصه فرهنگی سالانه ۲۰ هزار نفر را به اردوهای راهیان نور اعزام می‌کنیم. اهدای بسته‌های معیشتی به خانوارهای نیازمند و برگزاری یادواره‌های شهدا و... از دیگر اقدامات بسیج اقشار است.

وی همچنین از هماهنگی جهت برگزاری مراسم مردمی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در رشت با برپایی موکب‌های فرهنگی و هنری و پزشکی و پذیرایی خبر داد و عنوان کرد: مقدمات برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha