• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052315531
  • خبرنگار : 50037

اختصاص ۱۴۵ میلیارد اعتبار عمرانی به اسدآباد در سال‌جاری

اختصاص ۱۴۵ میلیارد اعتبار عمرانی به اسدآباد در سال‌جاری

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از اختصاص ۱۴۵میلیارد تومان اعتبار عمرانی به این شهرستان در سال‌جاری خبر داد و گفت:  تخصیص ۷۰ تا ۸۰ درصدی این میزان از اعتبار عمرانی از نقش مؤثری در روند توسعه شهرستان برخوردار خواهد بود.

حسینعلی شرکایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه این اعتبارات شامل اعتبارت در چهار بخش اعتبارات استانی، نفت و گاز، متوازن استانی و متوازن در اختیار نمایندگان می‌شود، تصریح کرد: به مدیران تاکید کرده‌ایم که به موقع اعتبارات را جذب و در پروژه‌های خود هزینه کنند تا از برگشت اعتبارات جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت ایستگاه‌های صلواتی اربعین حسینی، اظهار کرد: هرساله شهرستان اسدآباد در غرب کشور دارای بیشترین ایستگاه صلواتی با مطلوب‌ترین ارائه خدمات توسط این ایستگاه‌ها به زائران اربعین حسینی است.

شرکایی با بیان اینکه سال گذشته شهرستان اسدآباد دارای ۱۴ ایستگاه صلواتی رفت و برگشت برای ارائه خدمات به زائران بود، تصریح کرد: این تعداد از ایستگاه‌های صلواتی شهرستان اسدآباد در سال‌جاری به ۱۸ ایستگاه صلواتی افزایش پیدا کرده که این چهار ایستگاه صلواتی جدید امسال مربوط به دانشکده سیدجمال‌الدین اسدآبادی، دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، شرکت صبانور و نیز ایثارگران و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به پروژه کنارگذر اسدآباد، تصریح کرد: با توجه به تردد بیش از ۷۰ درصد هرساله زائران اربعین حسینی از مسیر شهر اسدآباد برای کاهش بار ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات در سطح شهر بازگشایی این مسیر از نقش موثری برخوردار خواهد بود اما تصمیم‌گیری در این رابطه در اختیار شهرستان نیست.

شرکایی گفت: برای بازگشایی و یا مسدود بودن کنارگذر شهر اسدآباد در ایام اربعین در پنجشنبه هفته‌جاری طی جلسه‌ای با حضور نماینده اسدآباد تصمیم‌گیری قطعی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مطالبات گندمکاران اسدآبادی، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد از مطالبات گندمکاران شهرستان پرداخت شده و مابقی مطالبات آنان نیز به ترتیب حواله‌های تحویل داده شده در حال واریز است.

شرکایی در ادامه با بیان اینکه در دولت سیزدهم در هفته دولت و دهه فجر سه سال گذشته در مجموع ۱۱۶۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پروژه عمرانی در شهرستان اسدآباد به افتتاح و بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: برای هفته دولت امسال نیز پروژه‌های عمرانی مختلفی در شهرستان قابل کلنگ‌زنی و بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha