• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403052315325
  • خبرنگار : 50976

عضو جامعه اساتید حوزه علمیه فارس:

‌استقامت مردم غزه، بیانگر اصالت راه آنان است

‌استقامت مردم غزه، بیانگر اصالت راه آنان است

ایسنا/فارس عضو جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در بمباران مدرسه‌ای در نوار غزه تأکید کرد: استقامت مردم مظلوم غزه بیانگر اصالت راه آنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رصاف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکوم کردن بمباران مدرسه‌ای در غزه و شهید شدن تعداد زیادی از دانش‌آموزان توسط جنایتکاران صهیونیستی گفت: از عجایب روزگار ما این است که ظالم در لباس مظلوم، خود را نشان می‌دهد. رژیم صهیونیستی در حالی که بزرگترین ظلم تاریخ را به دست خود رقم می‌زند اما با در اختیار گرفتن امپراطوری رسانه‌ای تلاش دارد خود را مظلوم نشان دهد.

وی با تأکید بر مظلومیت کودکان غزه ادامه داد: به فضل الهی و با مظلومیت همین کودکان امروز دست صهیونیست قاتل برای جهانیان رو شده است و حتی کسانی که در گذشته به دلیل بی‌اطلاعی، آن‌ها را مظلوم می‌دانستند با این اقدامات پی به ماهیت کودک‌کش این رژیم بردند و عملاً متوجه شدند صهیونیست‌ها ظالم و قاتل هستند.

رصاف تصریح کرد: چندین ماه است این رژیم سفاک در حال کودک‌کشی است و اخیرا هم مدرسه‌ای را به خاک و خون کشیده است. هیچ توجیهی برای این اقدامات ظالمانه وجود ندارد. در حقیقت با دست خود گور خود را حفر می‌کند.

 مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم بیان کرد: باید به این نکته توجه کرد که مردم فلسطین در هیچ زمانی این چنین عزت نداشتند، هیچ دوره‌ای تا این اندازه در دنیا مورد توجه قرار نگرفته‌اند. خون‌های بی‌گناه مردم غزه از این راه دفاع می‌کند و نشان می‌دهد مسیر استقامت آن‌ها مسیر درست و اصیلی است.

وی افزود: حمله به غیرنظامی‌ها محکوم همه ادیان، همه ملت‌ها و همه بشریت بوده و هست. حمله به غیر نظامی آن هم مدرسه و کودکان بی‌گناه چه پیامی جز استیصال دارد. این حملات نشان‌دهنده آن است که این رژیم به آخر خط رسیده است و چون راهی برای مقابله ندارند کودکان را به قتل می‌رساند. در حقیقت این فریاد عجز رژیم صهیونیستی است.

رصاف اظهار کرد: آنچه ما در این حادثه و حادثه‌های دیگر می‌بینیم به وضوح عجز این رژیم مشخص است و کاملاً واضح است که اگر جبهه مقاومت در مقابل آن‌ها نایستد روزی همین بلا را بر سر کشورهای دیگر و چه بسا کشور ما می‌آورند. جبهه مقاومت را خط مقدم بدانیم و هر کسی که می‌تواند در هر سنگری از آن‌ها دفاع کند.

وی افزود: امروز اگر کسی سیدالشهدا(ع)، اربعین و کربلا را قبول دارد باید بداند کربلای ما دفاع از غزه است. با توان مالی، آبرویی، رسانه‌ای، با برنامه‌های انیمیشن، کلیپ، برنامه و بازی رایانه‌ای و خلاصه هر کسی با هر ظرفیتی که دارد باید در مقابل یزید زمان بایستد.

 عضو جامعه اساتید حوزه علمیه فارس اظهار کرد: امروز اگر کسی می‌خواهد در جبهه حق باشد و مقدمه‌سازی ظهور را فراهم سازد باید از مردم مظلوم غزه دفاع کند، باید این غده سرطانی را از میان برداریم تا مسیر حق و فضیلت در دنیا هموار شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha