• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403052215009
  • خبرنگار : 71576

لبران جیمز: خوشحالم که کنار کری بودم

لبران جیمز: خوشحالم که کنار کری بودم

اسطوره تیم ملی بسکتبال آمریکا از همبازی‌شدن با استفن کری در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال آمریکا با درخشش اسطوره‌هایی همانند لبران جیمز، استفن کری و کوین دورنت برای هفدهمین بار عنوان قهرمانی و مدال طلای المپیک را به دست آورد. لبران جیمز، فوق ستاره بسکتبال جهان، نیز در پایان این بازی‌ها عنوان MVP مسابقات را کسب کرد.

جیمز درباره قهرمانی آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این قهرمانی یک لحظه بسیار بزرگ برای بسکتبال آمریکاست. ما همه دور هم جمع شدیم و بدون توجه به مسائل مختلف برای یک هدف بزرگ جنگیدیم. خوشبختانه بدون توجه به اینکه در بازی‌های تدارکاتی و پیش از آغاز المپیک چه اتفاقاتی افتاد، با عملکردی یکنواخت و خوب برای رسیدن به هدف جنگیدیم و آن را به دست آوردیم؛ قهرمانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس.

لبران جیمز: خوشحالم که کنار کری بودم

اسطوره تیم ملی آمریکا افزود: همانطور که قبلا گفتم، فقط برای قهرمانی آمده بودیم و خوشحالیم که این مهم به دست‌ آمد.

لبران جیمز درباره همبازی‌شدنش با استفن کری که مورد توجه اهالی بسکتبال جهان قرار گرفت، توضیح داد: قبلا استفن کری را با لباس دیگر دیده و با هم بازی کرده بودیم اما اینک الان در تیم ملی با یکدیگر همبازی شدیم و اتفاق خوبی است. خوشحالم که کنار او هستم.

او درباره قهرمانی‌هایش در المپیک نیز گفت: به نظرم این قهرمانی ما در المپیک ۲۰۲۴ پاریس یکی از بهترین‌ها و شاید بهترین آنها باشد. چیزی که الان وجود دارد، لذت‌بردن از این قهرمانی است.

لبران جیمز: خوشحالم که کنار کری بودم

جیمز در پاسخ به این سوال که آیا خودش را در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس نیز می‌بیند، توضیح داد: نه. نمی‌توانم خودم را در المپیک لس‌آنجلس ببینم،‌ همانطور که خودم را با قاطعیت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌دیدم. دیگر در المپیک لس‌آنجلس حضور ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha