• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052214922
  • منبع : بازار

۶ نکته مهم که قبل از خرید ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی باید بدانید

۶ نکته مهم که قبل از خرید ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی  باید بدانید

در این مقاله به بررسی انواع ساک دستی پارچه ای، ویژگی و چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی و خرید آن می پردازیم

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت تیم لوپ، امروزه به دلیل اهمیت حفظ محیط زیست، بیشتر افراد به سمت محصولاتی می‌روند که دوستدار محیط زیست باشد. ساک دستی پارچه ای یکی از این دوستداران محیط زیست است که در چند سال اخیر در زمینه تبلیغات، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بهترین جایگزین برای کیسه های پلاستیکی به شمار می‌رود . کیسه های پارچه ای به از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردارند که برای تبلیغ محصولات و برند بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در اینجا قصد داریم درباره ویژگی های ساک پارچه ای، سایز، نوع چاپ و نکاتی که قبل از خرید باید آن ها را بدانید، صحبت کنیم تا در تبلیغ محصولات و برند خود بهترین نتیجه گیری را داشته باشید.

۱. انتخاب سایز ساک پارچه‌ای متناسب با ابعاد و وزن محصولات شما

شاپینگ بگ پارچه ای در ابعاد مختلفی تولید می‌شود که به دو دسته افقی و عمودی تقسیم میشود. از سایز ۲۵ در ۳۰ گرفته تا سایز ۵۵ در ۶۰ که بزرگترین سایز بگ پارچه ای می‌باشد. برای انتخاب سایز بگ پارچه ای، باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • سایز و اندازه محصول
  • وزن محصول

به عنوان مثال اگر ابعاد جعبه محصولات شما، ۲۵ در ۳۵ در ۴۵ باشد، باید سایزی را انتخاب کنید که عرض ۳۵ و ارتفاع ۴۵ محصول شما به راحتی از دهانه ساک دستی پارچه ای عبور کند.

۲. استفاده از رنگ مناسب برای ساک دستی پارچه ای

بگ های پارچه ای در رنگ های مختلفی تولید می‌شوند که می‌توانید روی آن ها چاپ با هر رنگی که می‌خواهید انجام دهید. رنگ ساک دستی پارچه ای شما باید با رنگ سازمانی شما تطابق داشته باشد. رنگ بندی کیسه های پارچه ای بر میزان خلاقیت و تمرکز شما تاثیر گذار است و می‌تواند بر روی نگاه مخاطبین تاثیرگذار باشد. بعد از انتخاب رنگ پارچه، نوبت به انتخاب رنگ چاپ ساک دستی پارچه ای می‌رسد. با توجه به موارد زیر باید رنگ چاپ مورد نظرتان را انتخاب کنید:

  • رنگ سازمانی، لوگو و محصولات 
  • محلی که می‌خواهید این محصول را به عنوان تبلیغات ارائه دهید
  • مخاطبینی که قرار است محصولات شما را خریداری نمایند (مانند جنسیت، محدوده سنی)
  • درنظر گرفتن تاریخ و مناسبت هایی که این محصول را به مشتریان ارائه می‌کنید

۳.شناخت انواع ساک خرید پارچه ای

۶ نکته مهم که قبل از خرید ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی  باید بدانید

ساک دستی پارچه ای دارای مدل ها و طرح های مختلفی است که عبارتند از:

  ساک دستی فلت (بدون کاست)

این مدل ساک دستی، ارزان ترین مدل بگ پارچه ای می‌باشد. این مدل شاپینگ بگ را بنا به سفارش مشتریان، هم با پارچه ۶۰ گرم و هم ۹۰ گرم تولید و چاپ می‌کنیم.

ساک دستی کف کاست

این مدل ساک دستی با اضافه شدن ۱۰ سانتی متر کاست به انتهای آن تولید می‌شود. این مدل نسبت به فلت مقاومت بیشتری داشته و برای محصولات نسبتا سنگین می‌توانید از آن استفاده کنید.

ساک دستی سه طرف کاست (باکس بگ)

در این مدل ساک دستی به خاطر داشتن ۳ طرف کاست، فضای بیشتری برای قرار دادن محصولاتتان خواهید داشت که شباهت اندکی به جعبه دارد. به خاطر همین برخی به این مدل باکس بگ هم می‌نامند.

ساک دستی دسته زنبیلی

منظور از دسته زنبیلی، دسته بالای آن می‌باشد که شبیه آویز به آن اضافه شده است. در این مدل به دلیل بالا بودن دسته ساک دستی، فضای بیشتری برای محصولاتتان خواهید داشت.

ساک دستی دوردوخت

روش دوخت این مدل ساک دستی به صورت دستی و با چرخ خیاطی انجام می‌شود. همچنین امکان تغییر رنگ در عطف و دسته این محصول وجود دارد.

۴. نوع چاپ ساک دستی پارچه ای

چاپ ساک دستی پارچه ای با روش چاپ سیلک انجام می‌شود. در روش چاپ سیلک، طرح مورد نظر شما مرکب از منافذ داخل فرم چاپی، به سطح پارچه منتقل می‌شود. برای این کار از پارچه های توری شکل استفاده می‌شود. توری را داخل قالب قرار می‌دهیم و تصویر روی آن مینشیند. سپس جاهایی از تصویر که نباید به رنگ آغشته شود را با مواد مخصوص می‌پوشانند. به این قاب که شبیه توری است، کلیشه یا شابلون گفته می‌شود. در مرحله پایانی، با استفاده از غلتک زیرکار بر روی پارچه منتقل می‌شود و ظرح روی ساک دستی چاپ می‌شود. بهترین و مرسوم ترین روش چاپ ساک دستی پارچه ای، چاپ سیلک می‌باشد.

۵.  طراحی زیبا و متناسب با برند روی ساک دستی پارچه ای

۶ نکته مهم که قبل از خرید ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی  باید بدانید

در طراحی ساک دستی، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که طرح شما باید با لوگو و محصولات شما همخوانی داشته باشد. به عبارت دیگر طرح روی ساک پارچه ای باید منعکس کننده هویت برند شما باشد. انتخاب طراحی زیبا و متناسب با برند شما روی توجه مخاطبین تاثیر به سزایی خواهد داشت. همانطور که در بالا اشاره کردیم برای انتخاب رنگ پارچه و رنگ چاپ، باید از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشند.

۶.  خرید ساک دستی پارچه ای

کیسه های پارچه ای به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد، لازم است تا خرید آن ها جزء اولویت های هر برند و کسب و کاری باشد. بنابراین با توجه به کاربرد بگ های پارچه ای در تبلیغات، استفاده از این محصول، به معنای یک سرمایه گذاری طولانی مدت با هزینه مناسب است. برای گرفتن بهترین نتیجه در این زمینه، ابتدا بهتر است با کارشناسان تیم تبلیغاتی لوپ مشورت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha