• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052214900
  • خبرنگار : 50300

آغاز جذب دستیاری آموزشی در دانشگاه آزاد خوزستان

آغاز جذب دستیاری آموزشی در دانشگاه آزاد خوزستان

ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از آغاز سومین دوره دستیاری آموزشی (TA) ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی شامل متقاضیان جدید و دستیاران آموزشی خبر داد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام دستیار آموزشی، اظهار کرد: سومین دوره دستیاری آموزشی (TA) ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی شامل متقاضیان جدید و دستیاران آموزشی نیم‌سال آینده از امروز، ۲۲ مرداد آغاز شد و تا ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه‌ دستیاری آموزشی به نشانی اینترنتی https://bpj.iau.ir/TA مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر متقاضیان جدید، تمامی دستیاران آموزشی که در هر یک از دو نیم‌سال گذشته در طرح دستیاری آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند و در حال تدریس و یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند، لازم است مجددا با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، اطلاعات خود را به‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیم‌سال جدید مشخص کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: متقاضیان جدید طرح دستیاری آموزشی می‌توانند قبل از ثبت نام با مراجعه به بخش دستیاری آموزشی سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir راهنمای ثبت نام در سامانه را ملاحظه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند. 

وی با اشاره به هدف برگزاری این طرح عنوان کرد: این دوره با هدف ارتقای مهارت تدریس در دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق تدریس دانشگاهی (Learning by Teaching) در دوره­‌های کاردانی و کارشناسی طراحی شده ‌است و به عنوان یک جایزه تحصیلی (Scholarship) به دانشجویان اعطا می‌­شود.

افروس گفت: دستیاران آموزشی پس از تدریس ۲۴ واحد در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بخش عملی دوره‌ مدرسی و ۲ واحد دوره توان­ افزایی به عنوان بخش نظری این دوره، گواهینامه‌ دوره‌ ویژه‌ مدرسی کارورزی را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha