• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403052214758
  • خبرنگار : 30196

سرنوشت دقیقی چه می‌شود؟

سرنوشت دقیقی چه می‌شود؟

سعید دقیقی سرمربی سابق ملوان پس از توافق با مدیران شمس آذر بار دیگر به این تیم بازگشت تا پروسه جدیدی را آغاز کند اما همچنان فسخ نشدن قرارداد او با ملوان مانع از این کار است.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی سرمربی فصل گذشته شمس آذر که با عقد قرارداد به ملوان پیوسته بود بار دیگر در لیگ بیست و چهارم روی نیمکت قزوینی‌ها خواهد نشست. وی فصل گذشته با تیمش جایگاه هشتم را کسب کرد و یکی از بهترین مربیان لیگ برتر بود. دقیقی پس از پایان نیم فصل لیگ پارسال از سمتش در شمس آذر استعفا کرد و در آستانه مربیگری در مس رفسنجان قرار گرفت. دقیقی در استوری اینستاگرامی دلیل جدایی‌اش از شمس آذر را تشریح کرد که به دلیل هزینه‌های زیاد مجموعه شمس آذر که باید ضمن تامین منابع مالی کارکنانش، حقوق اعضای یک تیم فوتبال را هم پرداخت کند، تصویب شد که چند نفر از تیم جدا شوند تا باشگاه از طریق دریافت پول رضایتنامه آن‌ها درآمدزایی کند.

او همچنین مدعی شد که بر اساس تصمیم نهایی مالک و مدیرعامل باشگاه، قرعه جدایی به نام او و سه بازیکن دیگر تیم افتاد تا از این طریق منابع مالی باشگاه تا حدودی تامین شود. این مربی جوان آن برهه زمانی تاکید کرد که ضمن ترک اردوی ترکیه، چند روزی هم صبر کرده و منتظر اقدام جدیدی از سوی باشگاه بوده است اما متوجه شده که تغییری در شرایط ایجاد نشده و به همین دلیل چاره‌ای به غیر از جدایی ندارد. دقیقی پس از ارائه این متن در نهایت به مس رفسنجان پیوست که زمان زیادی در آنجا دوام نیاورد.

حالا سرمربی سابق ملوان پس از توافق با احمد دنیامالی رئیس هیات مدیره ملوان اعلام کرد که به باشگاه تا هجدهم مرداد زمان می‌دهد تا اسپانسر و بازیکنان جدید را جذب کند و در غیر این صورت از این تیم جدا می‌شود. در حالی که سرمربی سابق ملوان قصد داشت در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایش به صورت توافقی از این تیم جدا شود، پس از صحبت با دنیامالی چالش جدیدی را با ملوان آغاز کرد.

دقیقی که اعلام کرده بود اگر خواسته‌هایش برآورده نشود از این تیم می رود، حاضر به امضای نامه فسخ قرارداد نشد و خواستار دریافت حق‌وحقوق خود و همکارانش از ملوان شد. در همان برهه زمانی باشگاه ملوان پس از خداحافظی دقیقی به فکر انتخاب سرمربی جدید افتاد که امری طبیعی بود و با مازیار زارع به توافق رسید اما دقیقی این موضوع را برقراری بازی‌های پشت پرده دانست و در نظر دارد کارش را در مراجع قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری کند.

دقیقی با این که در چند مصاحبه گذشته خود با ایسنا تاکید کرده بود به شمس آذر برنمی‌گردد بار دیگر به قزوین بازگشت تا روی نیمکت آن‌ها بنشیند. آنطور که پیداست طبق گفته دقیقی او همچنان جزئی از تیم ملوان است و هنوز قراردادش را فسخ نکرده، در نتیجه فعلا اجازه عقد قرارداد با شمس آذر را ندارد. از سوی دیگر باشگاه ملوان هم در چنین شرایطی نمی‌تواند مازیار زارع را به صورت رسمی به عنوان سرمربی‌اش اعلام کند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، مدیران ملوان قرار است امشب دوباره با دقیقی پای میز مذاکره بنشینند تا بر سر فسخ قرارداد به توافق برسند. به هر حال آن طور که شواهد و قرائن نشان می‌دهد، باتوجه به توافق دقیقی با باشگاه شمس آذر برای بازگشت به این تیم، به احتمال زیاد امشب تکلیف این ماجرای پرتنش با حضور شمس آذر، ملوان، دقیقی و زارع مشخص می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha