• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403052214738
  • خبرنگار : 50532

شهردار آستارا:

خبرنگاران در توسعه شهر مرزی و گردشگرپذیر آستارا سهیم هستند

خبرنگاران در توسعه شهر مرزی و گردشگرپذیر آستارا سهیم هستند

ایسنا/گیلان شهردار آستارا با بیان اینکه خبرنگاران در مبانی توسعه شهری تاثیرگذار و سهیم هستند و باید از این ظرفیت هرچه بیشتر استفاده کنیم، گفت: اطلاع‌رسانی هدفمند بسترساز توسعه شهری است.

میثم الوان‌پور روز دوشنبه ۲۲ مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات و فعالان فضای مجازی و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه توجه مدیریت شهری آستارا به شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به گذشته بیشتر شده است و بر این اساس از رویکردهای رسانه‌ای و تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران برای رسیدن به شهری که شایسته مردم باشد، استقبال و حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: اصحاب رسانه انعکاس دهنده نقدها و انتظارات مردم به مسئولان هستند و با اطلاع‌رسانی هدفمند، می‌توانند بستر را برای توسعه پایدار فراهم کنند.

خبرنگاران در توسعه شهر مرزی و گردشگرپذیر آستارا سهیم هستند

وی با تاکید بر اینکه انتقادات خبرنگاران موجب پیشرفت و رفع مشکلات جامعه می‌شود، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به موقع با فرهنگ‌سازی مشارکت شهروندان، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب یاری می‌دهند.

الوان پور خواستار تعامل و تداوم همکاری خبرنگاران رسانه‌ها با مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر آستارا در پیشبرد برنامه‌های آینده و تلاش برای آبادانی و عمران شهری و حل مشکلات شهروندان در بخش عمرانی و خدماتی شد و افزود: خبرنگاران بازوان توانمند شهرداری در تحقق برنامه‌ها و اهداف این دستگاه اجرایی هستند و با انعکاس فعالیت‌ها، رضایت شهروندان را جلب می‌کنند.

شهردار آستارا با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت شهری از انتقادات سازنده و راهگشای اصحاب رسانه و خبر استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: قلم خبرنگاران می‌تواند موجب توسعه و آبادانی شهر شود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستارا از خبرنگاران فعال شهرستان شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، شهر ساحلی و مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان قرار دارد و از مراکز مهم بندری، تجاری و گردشگری کشور به شمار می رود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha