• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052214719
  • خبرنگار : 50630

محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی توسط مسئولان سوادکوه

محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی توسط مسئولان سوادکوه

ایسنا/مازندران مدیران ارشد شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی حملات وحشیانه و کودک کشی رژیم صهیونیستی به مدرسه تابعین در محله الدرج شهر غزه را محکوم کردند.‌

یاسین محمدی‌راد فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به این اتفاق ناگوار و جنایت آشکار رژیم غاصب اسرائیل گفت: حمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به مدرسه تابعین در محله الدرج شهر غزه که باعث شهادت ۱۰۰ کودک مظلوم و زنان بی‌دفاع فلسطینی شده است، بار دیگر چهره خبیث و جلادگونه  رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان مدعی آزادی و دموکراسی را برملا کرد. 

فرماندار سوادکوه شمالی ضمن محکومیت این رویداد ناگوار و فاجعه عظیم و عرض تسلیت به همه مردم آزادیخواه جهان و ایران اسلامی اظهار کرد: ملت ایران مطمئن باشند بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و زمان نابودی این رژیم از صحنه روزگار نزدیک است. 

امام جمعه زیراب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا خبر حمله هولناک و جنون آمیز رژیم سفاک اسرائیل به مدرسه التابعین فلسطین و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بیگناه را محکوم کرد و افزود: این جنایت به قدری سخت و ناباورانه است که اطلاق بدترین صفات رذیله هم نمی‌تواند عمق فاجعه این اقدام وحشیانه را به تصویر کشد. 

امام جمعه زیراب افزود: بی‌ شک آزادی فلسطین و قدس شریف آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است و خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم فلسطین را برای نابودی اسرائیل جزم‌تر خواهد کرد.

وی بیان کرد: اینجانب حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در محله الدرج شهر غزه که باعث به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین به‌ویژه کودکان و زنان بی پناه شده است را مانند آحاد ملت ایران و جهان اسلام به شدت محکوم کرده و این اتفاق تلخ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

رمضان غلامی‌اواتی، فرماندار شهرستان سوادکوه نیز حملات ددمنشانه رژیم صهیونی به کودکان غزه را محکوم کرد و در این باره گفت: بار دیگر دست ظلم و جنایت، از آستین خونخوار و کودک‌کشِ اسرائیل درآمد و پرونده‌ سیاهِ دیگری، به تاریخِ درنده خوییِ آن رژیم سفاک افزود. جنایت جنگیِ حمله به بیمارستان و کشته شدن صدها بی دفاع، گواه دیگری بر مظلومیتِ مردم غزّه و جنایاتِ صهیونیست‌ها گردید تا دل‌های احرارِ عالم، که نان و نوایشان را به خون انسان‌ها گره نزده‌اند، بیدارتر گردد، پرده‌های حقیقت برافتد و تشت رسواییِ چندین سال جنایتِ اسرائیل و سکوتِ عامدانه‌ی مجامع مدعی حقوق بشری و طرفداران صلح دروغین را به صدا درآورد، چرا که امروز، پرچم فلسطین، نمادِ حق طلبی و شاخصِ تمیزِ آزادگانِ جهان از هر قوم و ملّیتی است.

غلامی افزود: رژیم جعلی صهیونیست همانا برآمده از مطامع استعمارگران بوده که موجودیت خود را بر پایه غصب و ویرانی خانه و کاشانه ملت مظلوم فلسطین بنا کرده است. بدون تردید خون صدها کودک بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی به‌زودی دامن ناپاک صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اینجانب، هم‌صدا و هم‌پیمان با مسلمانان و حق‌طلبان سراسر جهان این جنایت منفور حمله به مدرسه التابعین را محکوم کرده و برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی و غاصب، هم‌دل و دوشادوش رزمندگان محور مقاومت ایستاده، برای پیروزی آنان از درگاه خداوند متعال طلب پیروزی و نصرت قریب می‌کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha