• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403052214610
  • خبرنگار : 71955

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

واریز کسورات ناشی از ارتقای رتبه معلمان به صندوق بازنشستگی کشوری/ صدور احکام بر اساس رتبه جدید 

واریز کسورات ناشی از ارتقای رتبه معلمان به صندوق بازنشستگی کشوری/ صدور احکام بر اساس رتبه جدید 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبار پاداش پایان خدمت امسال معلمان بازنشسته ۱۴۰۲ حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است گفت: در تلاشیم با سازمان برنامه و بودجه تامین منابع این مبلغ انجام شود و به ترتیب زمان بازنشستگی، پرداخت‌ها را شروع کنیم؛ پرداختی که زمان آن اطلاع رسانی می‌شود.

علی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۲ که در اعتراضات رتبه‌بندی افزایش رتبه داشتند گفت: بعد از اینکه رتبه این افراد در اعتراضات ارتقاء پیدا کرد، ناظر به افزایش رتبه، مبالغی را به عنوان کسورات قانونی به صندوق بازنشستگی واریز می‌کنیم که صندوق بر اساس رتبه جدید، احکام این افراد را صادر کند.

وی با بیان اینکه در حال تامین منابع هستیم افزود: کارهای آن‌ها انجام شده؛ تعداد این افراد خیلی زیاد نیست ولی وظیفه داریم به هر تعداد لازم تامین شود که به زودی انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در مورد پاداش خدمت همکاران بازنشسته سال ۱۴۰۲، خوب نیست که پاداش این افراد با تاخیر پرداخت شود گفت: باید تامین منابع این افراد برای وزارت آموزش و پرورش به نحوی صورت گیرد که بلافاصله یا حداکثر یکی دو ماه بعد از بازنشستگی، پاداش پایان خدمت آن‌ها پرداخت شود.

فرهادی با بیان اینکه مبلغ پاداش امسال عدد بسیار بالایی است گفت: امسال نرخ و مبلغ مورد نیاز برای پاداش پایان خدمت افراد در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان هپچگاه قبل از شهریور ماه پرداخت نشده است عنوان کرد: فقط در سال ۱۳۷۶ پاداشها در اردیبهشت ماه یا در خردادماه پرداخت شد و همیشه این پرداخت با تاخیر انجام شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: درتلاش هستیم با سازمان برنامه و بودجه تامین منابع این مبلغ انجام شود و به ترتیب زمان بازنشستگی، پرداخت‌ها را شروع کنیم؛ پرداختی که زمان آن اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۳۹

۱۴۰۰ ها فراموش شدن ؟ رتبه بندی اینا چی شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۳۹

ما بازنشستگان ۱۴۰۰ هیچ حکمی بابت رتبه بندی نگرفتیم .واقعا که این همه ظلم به این دسته از بازنشستگان !!!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۴۰

۱۴۰۰ ها چی شدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۵

زودتر. این پاداش. را بدهید. 6ماه. از اول 1400سالهمکه ندادید به رتبه بندی. اعتراض. داریم. با 30سال کار و رتبه 5و طبقه 12باید 2باشد پس پاداش. را بد هید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۹

به شاغلین هم ندادن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۸

پاداش بازنشستگی فرهنگیان 1402کی واریز خواهد شد همیشه با تاخیر بیش از یک سال برعکس سایر کارکنان دولت ارزش پاداش با تورم روز به روز کمتر می‌شود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۶

حکم رتبه بندی ۱۴۰۰ی ها چی شد ؟ چرا فراموش کردید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۶

رتبه بندی ۱۴۰۰ را محبت کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۰

بازنشسته های مهر ۱۴۰۰واقعا چند ساله بلاتکیف هستن پس آن همه وعده وعید کجا رفت؟ چرا قانون مصوب مجلس اجرایی نمیشه؟ چرا کسی نیست به داد ما برسه؟ زحمات ما چه زود فراموش شد افزایش ناشی از رتبه بندی طبق قانون مجلس حق ماست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۲

سلام ما بازنشستگان 1400بیش از 12سال قبل از بازنشسته شدن منتظر رتبه بندی بودیم دولتها و نمایندگان و مسئولین مربوطه هیچکدام به فکر ما نبودند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۷

چرا ما بازنشستگان 1400رافراموش کردید من بخاطر رتبه بندی 31سال خدمت کردم الان هیچ به هیچ..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۶

پس بقیه بازنشستگان دولت تو این مملکت زندگی نمیکنند. فقط فرهنگیان!!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۲

حتما باید به بازنشستگان سال های قبل هم رتبه بندی تعلق بگیره این به دور از اخلاق و انصاف و مروت است محلس دولت و همه باید پیگیر باسند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۱

ما بازنشستگان ۴۰۱ که به رتبه‌بندی اعتراض داشتیم و رتبه ما ارتقا یافته ولی متاسفانه هیچ حکمی از این بابت صادر نشده یعنی ما الکی بارگزاری کردهایم؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۵

همش دروغ الان یکساله رتبه بندی بنده اعمال نشده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۹

1400ها چی 2 سال با محرز شدن حق قانونیش چشم انتظارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۲

سلام ببخشید من دارای ۲۳ سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم رتبه من ۲ میباشد اعتراض زدم وبارگذاری مدارک را هم انجام دادم ولی اشتباهی دکمه ثبت را در آخر زدم که منجر به لغو اعتراض شد خواهشمندم دراین مورد کمکمان کنید چون فقط من نیستم از منطقه ما چن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۸

1400 ها چی شد بعد از محرز شدن حقشون در بازرسی کل و صندوق بازنشستگی صندوق باز هم تمکین نمی کند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۱۵

سلام وزیر محترم آموزش و پرورش لطفا به بازنشستگان سال 1400هم رسیدگی شود که رتبه بندی شامل حالشان بوده و تاکنون معوقه را ندادن مدت سه سال تمام ما طلب کار هستیم و حتی همسانسازی هم برایمان نزدید این انصاف که ما دیگه پیر مرد و پیر زن افتاده حالیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۴۲

سلام جناب آقای فرهادی خسته نباشید خدا قوت بابت بررسی وپرداخت حق حقوق فرهنگیان مطالب پیگیری شما برای حق فرهنگیان را مطالعه کردم ولی از ۶ ماهه ی رتبه بندی نیمه ی دوم سال۱۴۰۰ برای بازنشستگان۱۴۰۲ خبری نبود اگرچه ما دوسال تمام یعنی ۲۴ ماه رتبه بندی دا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۴۱

آقای فرهادی ۶ماه نیمه دوم ۱۴۰۰ چه شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۰:۲۹

ما را درسال ۱۴۰۰ خوب سرکار‌کار گذاشتید از آه ما بترسید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۱:۳۳

سلام آقای فرهادی چی شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۵:۰۲

بازنشستگان ۱۴۰۰/۶/۳۱ با توجه به مصوبه هیئت وزیران و مجلس که تاکید بر تعلق گرفتن رتبه بندی و همسان سازی براساس نود درصد شاغلین دارد خود را بازنشسته نمودند و تا کنون ۳۵ ماه است که از این حق قانونی خود محروم مانده اند و در سختی بسیار هستند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۵:۳۱

معلمان سال های قبل که قراربود درآن زمان رتبه بندی شوند وخبری نشد از سال هشتاد وشش به تآخیر افتاد وآیا معلمان در سالهای قبل وضعیت رفت وآمد آنها به سر کارو ونبودن امکانات کامپیوتر و..... تدریس آنها سخت تر بود آیا حق آنها رتبه بندی نباید باشد عادلانه ق

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۶:۳۳

با سلام ما بازنشسته ۱۴۰۲ هستیم الان ۱۱ماهه که پاداش ما راهنوز ندادندو ارزش پولمان خیلی کم شده هیچ ارتقا رتبه هایمان راهم برامون حساب نکردند مالیات ۶ ماه اضافی را ندادند تازه چون بعدااز ۳۰ سال استمرار دادیم کسورات بازنشستگی راهم کم کردند پس ندادن چرا؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۷:۳۷

احکام بازنشستگان نیمه دوم۱۴۰۰ کی صادر خواهد شد