• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403052214537
  • خبرنگار : 50177

رئیس دانشگاه لرستان:

صدای رسای کودکان مظلوم غزه در جهان شنیده شده است

صدای رسای کودکان مظلوم غزه در جهان شنیده شده است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: امروز جهان، صدای رسای کودکان مظلوم غزه را شنیده‌اند، انسان‌هایی با فطرت پاک در خیابان‌های امریکا و اروپا از این کودکان حمایت می‌کنند.

علی نظری در گفت‌وگو با ایسنا با محکوم کردن جنایت رژیم جعلی اسرائیل در بمباران مدرسه در غزه، اظهار کرد: باید به تبعیت از امام حسین (ع) ظلم‌ستیز باشیم و این امام همام جان خود را در راستای احیای دین فدا کرد.

وی اضافه کرد: کودکان غزه که شبانه‌روزی زیر بمباران شقی‌ترین افرادی که بویی از انسانیت نبرده قرار دارند؛ گروه تبهکاری که هیچ قاعده و قانونی را نمی‌شناسند. خط قرمزی ندارد و به کسی پاسخگو نیستند؛ نه به وجدان بشری و انسانی پاسخگوست نه به مجامع بین‌المللی. طبیعتا بایسته است که فطرت‌های پاک این جنایات را محکوم کنند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: البته مجامع بین‌المللی خود نیز حامی این رژیم جعلی و کودک‌کش هستند.

نظری بیان کرد: البته خون شهید و کودکی که بی‌گناه است درخت آزدی و عدالت را آبیاری می‌کند و این خون انسان‌های بیگناه ریشه این گروه تبهکار و غاصب را از جا خواهد کند.

وی با اشاره به آیه ۲۶ سوره ابراهیم که خداوند در آن وعده داده است؛ "وَمَثَلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَالَهَا مِنْ قَرَارٍ..و مثل کلمه کفر (و روح پلید) مانند درخت پلیدی است که ریشه‌اش به قلب زمین نرود بلکه بالای زمین افتد و (زود خشک شود و) هیچ ثبات و بقایی ندارد"، اظهار کرد: نشانه این آیه این است که امروز جهان، صدای رسای کودکان مظلوم غزه را شنیده‌اند، انسان‌هایی با فطرت پاک در خیابان‌های امریکا و اروپا از این کودکان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۱۰:۴۳

خدا لعنت کنه اسرائیل کودک کش و جنایتکار و تروریست و حرومزاده روخدا این رژیم کودک کش و حرومزاده روبزودی ازروی زمین محو و نابود کنه انشاالله این رژیم سفاک وخونخوار بایدهرچ زودتر محو و نابود بشه انشاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۳

مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا و کشورهای بی غیرت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۱

نجات و انتقام مظلومان فلسطین یا ابا علی اصعر نوزاد . صلوات بر محمو و ال طاهرین ع