• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403052114344
  • خبرنگار : 50444

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

رسانه‌ها همراه و یاریگر پلیس باشند

رسانه‌ها همراه و یاریگر پلیس باشند

ایسنا/خراسان شمالی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: اقتدار پلیس برای امنیت مردم و جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین ایروانی در آیین تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان در حوزه انتظامی که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه شرایط و همه مکان‌ها حضور پیدا می‌کند تا امنیت مردم در جامعه را تامین و تضمین کند.

وی افزود: در حوزه راه‌های درون و برون شهری، حضور پلیس برای تامین امنیت مردم، حفظ جان آن‌ها، جلوگیری از هرج و مرج و خسارات انجام می‌شود و در گرمای تابستان و سرمای زمستان در جاده‌ها و خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس آگاهی نیز برای تامین امنیت جامعه و مبارزه و مقابله با مجرمان و افرادی که تهدیدکننده سلامت مردم و جوانان ما هستند تلاش می‌کنند و این‌ها تنها بخشی از فعالیت‌های خدمتگزاران در فراجا محسوب می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: این مسئولیت‌های خطیری که بر عهده از جان گذشتگان فراجا است را رسانه‌ها منعکس می‌کنند تا مردم از آن‌ها آگاه شده و در شرایط مختلف از خدمات پلیس برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: مردم اگر مطیع پلیس باشند، آن پلیس یک پلیس مقتدر ‌می‌شود و در ادامه می‌تواند در انجام ماموریت‌هایش موفق‌تر از گذشته عمل کند.

وی در ادامه، قدرت و نفوذ رسانه‌ها را بسیار بالا دانست و افزود: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر وعده‌های مسئولان و مشکلات مردم باشند و در این زمینه می‌توانند پلیس را برای خدمت موثرتر به مردم همراهی کنند.

سرهنگ حسین‌پور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز در این آیین به ماموریت‌های مختلف ماموران فراجا اشاره کرد و از رسانه‌ها خواست یاریگر پلیس باشند. 

سرهنگ اسفندیاری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز روز خبرنگار را بهانه‌ای برای اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران و اثرگذاران عرصه ‏اطلاع رسانی دانست تا تاکید شود که خبرنگاران نقش حساسی در شفافیت امور و گسترش مشارکت عمومی در جریان توسعه و ایجاد وحدت، همدلی و غرور ملی ‏دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha