• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052114343
  • منبع : بازار

فاصله مشهد تا استانبول چقدر است/ چند ساعت طول می‌کشد

فاصله مشهد تا استانبول چقدر است/ چند ساعت طول می‌کشد

امروزه خرید آنلاین بلیط بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به این دلیل که مزایای زیادی را به همراه دارد. سفر شما به استانبول از مشهد به نیاز و اولویتی که دارید بستگی دارد. ما در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پیک خورشید، فاصله مشهد تا استانبول به صورت هوایی ۲۷۱۹ کیلومتر است و به مدت ۴ ساعت طول می کشد. پرواز مشهد به استانبول بسیار مورد استقبال است؛ چراکه هر دو جزء مقاصد محبوب گردشگری هستند.

مزایای خرید اینترنتی بلیط مشهد_استانبول

بلیط هواپیما مشهد استانبول را به صورت آنلاین هم می‎توانید خریداری کنید و اینگونه در زمان و هزینه هم صرفه جویی به عمل خواهد آمد. در خرید آنلاین قیمت‌ها را به راحتی مقایسه می‌کنید و بهترین گزینه را می‌توانید انتخاب کنید. دیگر لازم نیست که به دفاتر فروش بلیط مراجعه کنید و هزینه رفت و آمد حذف می‌شود.

شما در خرید اینترنتی می‌توانید به راحتی جزئیات پرواز را بررسی کرده و سپس از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین، بلیط خود را بخرید. امکان پیگیری وضعیت پرواز هم در خرید انلاین وجود دارد. پشتیبانی سایتی که این خدمات را ارائه می‌دهد را نباید نادیده بگیرید.

خرید بلیط‌ مشهد استانبول ارزان

فاصله مشهد تا استانبول چقدر است/ چند ساعت طول می‌کشد

همانطور که گفته شد فاصله مشهد تا استانبول تنها ۴ ساعت است.  برای خرید بلیط ارزان چندین راهکار وجود دارد مثلا شما می‌توانید در فصول میان فصل سفر کنید. در بهار و پاییز قیمت بلیط‌ها پایین است و در تعطیلات تابستانی، اعیاد و روزهای میان هفته نمی‌توانید بلیط ارزان پیدا کنید.

اگر ۲ الی ۳ ماه قبل از سفر خود، بلیط را رزرو کنید با قیمت ارزان‌تری روبرو خواهید شد. در برخی از سایت‌ها معمولا تخفیفات خوبی را می‌توانید مشاهده کنید و این موضوع به نفع شما است. توجه داشته باشید که اغلب اوقات تخفیفات فصلی وجود دارد. در برخی از مواقع نیز می‌توانید از تخفیفات گروهی استفاده کنید.

 به این صورت که آژانس هواپیمایی برای تعداد ۲ الی ۱۰ نفر تخفیف خاصی را ارائه می‌دهد. اگر از یک سایت معتبر و خاص هم همیشه بلیط تهیه می‌کنید احتمال اینکه جزء مشتریان وفادار باشید و بتوانید از تخفیفات قابل قبولی استفاده کنید بسیار بالا است.

بهترین فصل برای سفر به استانبول

بهترین فصل برای سفر به استانبول  را می‌توان تمام فصول دانست؛ به این خاطر که همه چیز به نیاز و اولویت‌های شما بستگی دارد. در بهار هوا مطبوع بوده و کمترین میزان بارش باران را می‌توانید در نظر بگیرید و با وجود هوای آفتابی، طبیعی است که جمعیت گردشگران بالا باشد.

در فصل پاییز هوا معتدل است و می‌توان گفت تعداد گردشگران در این فصل کمتر هستند و برای افرادی که از شلوغی بیزارند این فصل، بهترین است. رویدادهای فرهنگی و جشن‌های استانبول هم عمدتاً در پاییز برگزار می‌شوند.

تابستان هم فصل پربازدید استانبول است. فعالیت‌های تفریحی مانند کروز در بسفر بیشتر در این فصل امکان‌پذیر است. جمعیت گردشگر در تابستان افزایش می‌یابد و بازدید از مکان‌های دیدنی بیشتر می‌شود. معمولاً نرخ بلیط‌ها در فصل تابستان بالا می‌رود ولی خرید بلیط از سایت پیک خورشید می‌تواند با تخفیف همراه باشد. در فصل زمستان گردشگر کمتری به استانبول سفر می‌کند و قیمت‌ها هم کمتر می‌شوند ولی می‌توان در این فصل از منظره‎های زیبای زمستانی به نحو احسن استفاده کرد. 

سخن پایانی

می‌توان گفت مشهد یکی از شهرهای پرطرفدار برای سفر به استانبول است که البته خود جزء مقاصد محبوب گردشگری به شمار می آید. فاصله مشهد تا استانبول (۱۶۹۰ مایل) است و بدین ترتیب شما باید طول پروازی ۴ ساعته را در نظر بگیرید. برای خرید بلیط ارزان می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید. در خرید آنلاین شما با مزایای زیادی روبرو خواهید شد و به همین دلیل است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید. اینگونه خریدی ارزان را با تخفیفات بروز برای سفر به استانبول از مشهد تجربه خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۸

فاصله مشهد تا استانبول زیاده تقریبا ولی بهتر از اینه که اول بیاید تهران بعد پرواز کنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۷:۳۶

فاصله مشهد تا استانبول چیزی حدود 4 ساعت ایناس حدودا دیگه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۷:۲۴

با همه معطلی در راه فرودگاه اینا فکر کنم حدود 6 یا 7 ساعت بشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۱۸:۳۲

اگه بلیطو رزو کنید از قبل هزیته کمتری براتون برمیداره.