• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052114237
  • منبع : بازار

چرا از نمایندگی اصلی هالی‌لند خرید کنیم

چرا از نمایندگی اصلی هالی‌لند خرید کنیم

از کجا بفهمیم میکروفون هالی لند را از کدام شرکت یا فروشگاه ایرانی خرید کنیم بهتر است؟ اگر شما هم چنین سوالی دارد همراه ما باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از دیجی صدا، تا به حال شده پس از خرید یک کالا متوجه شده باشید قیمت آن در نمایندگی اصلی کمتر بوده است؟ آیا پس از سرگردانی برای دریافت خدمات پس از فروش به‌دلیل خرید از سایت‌های واسطه پشیمان شده‌اید؟ یا مجبور شده باشید برای پیدا کردن لوازم جانبی سازگار جستجوی زیادی انجام دهید؟ همواره خرید از نمایندگی‌های رسمی و معتبر خریدی مطمئن و ایمن است. درباره میکروفون ها و محصولات شرکت هالی لند نیز همین‌طور هست. حتما می‌دانید که این میکروفون ها با وجود اینکه به‌تازگی مهمان بازار ایران شده‌اند اما خیلی زود توانستند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. اشکال کار اینجاست که اغلب سایت‌ها خود را نمایندگی رسمی Hollyland معرفی می‌کنند.

نمایندگی رسمی هالی لند در ایران را چطور پیدا کنیم؟

پاسخ این سوال ساده است. اطلاعات لازم به‌طور شفاف در سایت شرکت Hollyland قابل دسترسی است. کافی است به سایت https://www.hollyland.com مراجعه نموده و از منوی مربوط به Where to Buy وارد قسمت توزیع کنندگان رسمی محصولات هالی لند شوید. حال می‌توانید بر اساس انتخاب قاره آسیا و کشور ایران، نمایندگی رسمی فروش هالی لند در ایران را مشاهده نمایید. همان‌طور که خواهید دید اغلب فروشگاه‌ها و سایت‌ها صرفا واسطه فروش بوده و فاقد مجوز نمایندگی هستند. بنابراین تعجبی ندارد اگر خدمات نمایندگی اصلی مانند دیجی صدا بهتر از واسطه‌ها باشد.

دیجی صدا یکی از نام‌های شناخته شده در حوزه تجهیزات صوتی استودیویی و اجرای زنده و نماندگی رسمی برندهای متعدد است. مرکز تخصصی دیجی صدا با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه صدا، طیف وسیعی از محصولات برندهای معتبر از جمله شور، سنهایزر، یاماها، وارفیدل، رود و شرکت های متعدد دیگر را به مخاطبان خود عرضه می‌کند. برای حفظ احترام و ارج نهادن به مصرف‌کنندگان تجهیزات صوتی، کالاهای موجود در این فروشگاه اعم از میکروفون، باند، میکسر، آمپلی فایر و... دارای اصالت و کیفیت بوده و محصولات بی‌کیفیت و تولیدات سازندگان متفرقه یا بی‌نام و نشان در آن عرضه نمی‌شود.

چرا خرید میکروفون هالی لند از دیجی صدا رضایت‌بخش است؟

- تنوع محصولات

دیجی صدا همواره سعی کرده محصولات متنوعی را برای انتخاب کاربران خود فراهم کند. درباره محصولات هالی لند نیز به همین صورت است. دیجی صدا در جایگاه نمایندگی اصلی، انواع میکروفون بی سیم هالی لند و محصولات انتقال بی سیم تصویر این شرکت را به‌طور رسمی و بدون واسطه از سازنده اصلی تهیه کرده و در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. بنابراین نیاز نیست شما خود را برای خرید از سایت‌های واسطه به دردسر بیاندازید.

چرا از نمایندگی اصلی هالی‌لند خرید کنیم

- بررسی کامل و تفصیلی

حتما شما هم دوست دارید پیش از خرید یک کالا اطلاعات کاملی پیرامون آن داشته باشید. با ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول آشنا شوید و درباره امکاناتش بیشتر بدانید. خیالتان راحت باشد، دیجی صدا توضیحات کامل و جامعی در این زمینه برایتان آماده کرده است. شما می‌توانید توضیحات لازم درباره ویژگی‌ها و امکانات تمام مدل‌های میکروفون بی سیم یقه ای هالی لند از جمله میکروفون هالی لند M2 را در سایت این فروشگاه مطالعه نموده و تمام اطلاعاتی که برای تصمیم‌گیری نیاز دارید را یکجا به دست آورید.

- قیمت مناسب

به‌دلیل عرضه مستقیم تجهیزات صوتی شما می‌توانید محصولات برندهای دلخواه خود از جمله میکروفون هالی لند را با قیمت مناسب و منصفانه از این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید.

- امکان تست حضوری

همان‌طور که می‌دانید صدای افراد با یکدیگر متفاوت است و هر فردی بهتر است پیش از خرید میکروفون، آن را در شرایط واقعی و با صدای خود آزمایش کند. شما هنگام خرید از سایت‌های واسطه ای معمولا امکان تست کالای موردنظرتان را ندارید. برخی فروشگاه‌ها صرفا یک سایت جهت عرضه محصولات هستند و امکان خدمات‌دهی حضوری به شما را ندارند. اما فروشگاه‌های معتبر اغلب دارای یک فروشگاه فیزیکی بوده و امکان تست و ارزیابی حضوری را برای شما فراهم می‌کنند. دیجی صدا نیز مانند سایر فروشندگان معتبر شرایط خرید منصفانه و ارزیابی دقیق تجهیزات صوتی را برای مشتریان خود تدارک دیده است. جایابی مناسب از جمله نزدیکی به مرکز شهر و ایستگاه مترو موجب شده تا رفت و آمد به این فروشگاه برای خریداران دشوار نباشد.

چرا از نمایندگی اصلی هالی‌لند خرید کنیم

- مشاوره تخصصی

اما آنچه که دیجی صدا را از بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کند ارائه مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش است. این مرکز با بهره‌گیری از تیم‌های مجرب فنی در زمینه‌ی صدابرداری و تجهیزات صوتی شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری می‌کند. کارشناسان دیجی صدا بدون چشم داشت و تعصب روی برند خاص، مشاوره‌ای کارآمد به شما ارائه خواهند داد. ضمن اینکه اگر برای کاربرد خاصی نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید نیز خاطرتان آسوده است. بنابراین نه تنها به عنوان نمایندگی هالی لند در ایران بلکه به عنوان یک فروشگاه معتبر با کادر مجرب می توانید روی خدمات دیجی صدا حساب کنید.

آشنایی با میکروفون های بی سیم یقه ای هالی لند

مجموعه میکروفون هالی لند شامل این مدل‌ها می‌شود:

* میکروفون هالی لند Lark MAX

  • یک سیستم حرفه‌ای با کیفیت صدای بسیار بالا و امکانات پیشرفته برای ضبط صدا شامل دو مدل تک کاربره و دو کاربره.

* میکروفون هالی لند Lark M2

یک میکروفون شگفت‌انگیز با طراحی دایره‌ای شکل و در اندازه یک دکمه. مجهز به قابلیت‌هایی چون حذف نویز. همه‌کاره و مناسب برای کاربردهای متنوع از جمله بلاگری، یوتیوبری، تدریس و... . شامل 4 مدل دو کاربره:

  • نسخه کمبو با سازگاری بالا برای دوربین و گوشی
  • نسخه موبایل مخصوص گوشی های اندروید
  • نسخه موبایل مخصوص گوشی های آیفون
  • نسخه دوربین

* میکروفون هالی لند Lark C1

  • یک میکروفون ارزان قیمت طراحی شده برای گوشی های موبایل اندروید و آیفون، شامل سه مدل:
  • مدل دو کاربره برای گوشی آیفون
  • مدل تک کاربره برای گوشی آیفون
  • مدل دو کاربره برای گوشی اندروید

* میکروفون هالی لند Lark M1

  • یک میکروفون ارزان قیمت مناسب دوربین ها و گوشی های دارای جک 3.5 میلی‌متری، شامل دو مدل تک کاربره و دو کاربره.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha