• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403052114123
  • منبع : شهرداری تهران

راه‌اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران

راه‌اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران

سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه‌اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بر این اساس شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha