• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052114112
  • خبرنگار : 50617

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

جهاد دانشگاهی در ارائه کار قوی کشور را تحت الشعاع خود قرارداده است

جهاد دانشگاهی در ارائه کار قوی کشور را تحت الشعاع خود قرارداده است

ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه جهاد دانشگاهی آنقدر قوی کار کرده است که کل کشور را تحت شعاع خود قرار داده است، گفت: حلقه‌های متعدد در وزارت علوم، وزارت بهداشت و همچنین در بین مدیران استانی باید به گونه‌ای اتصال داشته باشند که به سمت جهاد دانشگاهی که دانش ترویج می‌کند متمرکز شوند.

دکتر عالیه زمانی امروز در همایش تاسیس چهل و چهارمین سالگرد جهاددانشگاهی که در دانشکده پرستاری نسیبه ساری برگزار شد، سازمان جهاد دانشگاهی را موهبت و برکت انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: نیازمندیم در همه مقوله‌های شهری، استانی و ملی به سمت توسعه‌های فردی و اجتماعی حرکت کنیم.

وی افزود: زمانی این توسعه می‌تواند پایدار باشد که دانش محور، دانش بنیان و برنامه محور باشد.

زمانی با عنوان اینکه باید بین همه حلقه‌هایی که در مجموعه‌های ملی، کشوری و شهرستانی وجود دارد یک انسجام صورت گیرد، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی مازندران در مجموعه‌های علمی و مدیریتی ناشناخته است و حضور میدانی و عملیاتی که می‌تواند از باورهای این مجموعه اتفاق بیفتد نیازمند یک مسیر طولانی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه جهاد دانشگاهی آنقدر قوی کار کرده است که کل کشور را تحت شعاع خود قرار داده است، تصریح کرد: حلقه‌های متعدد در وزارت علوم، وزارت بهداشت و همچنین در بین مدیران استانی باید به گونه‌ای اتصال داشته باشند که به سمت جهاد دانشگاهی که دانش ترویج می‌کند متمرکز شوند.

جهاد دانشگاهی در ارائه کار قوی کشور را تحت الشعاع خود قرارداده است

وی ادامه داد: مهارت آموزی جهاد دانشگاهی دانش محور است و یک مجموعه‌ای است که در آن به روی همه باز است.

این مسئول تاکید کرد: این مجموعه عظیم با همه فعالیت‌های گسترده خود ترکیبی از همه دانش‌هایی است که در حوزه وزارت علوم، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.

زمانی با اعلام اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه دانش بنیان کارنامه درخشانی دارد، بیان کرد:  موضوعی که باعث شده است مازندران همچنان در مسیر توسعه به یک سری از اهداف خود دست نیابد این است که هنوز نتوانستیم با سعه صدر، برنامه محوری، همسویی و هم افزایی کنار هم قرار بگیریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مازندران را کم تولدترین و در کنار گیلان پیرترین استان کشور برشمرد و ذکر کرد: ما با یک شکاف سنی در استان مواجه هستیم.

جهاد دانشگاهی در ارائه کار قوی کشور را تحت الشعاع خود قرارداده است

وی اعلام کرد: ۱۱ هزار زوج نابارور در سال ۱۴۰۱ در مازندران شناسایی و در مجموعه‌های علوم پزشکی استان به سه بلوک تقسیم شدند.

دکتر عالیه زمانی یادآور شد: سالمندان ما از حداقل‌های خدماتی اجتماعی و سلامت بهره‌مند نیستند.

این مسئول تاکید کرد: ما باید سیاست‌های کلان و فرایندهای اجرایی که در سطوح ملی و وزارتی برای اجرای سیاست‌ها تعریف می‌شود را با توجه به شرایط مازندران بومی سازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha