• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403052113941
  • خبرنگار : 71460

کاپیتان کورک بازنشسته شد؟

کاپیتان کورک بازنشسته شد؟

به نظر می‌رسد بارتوش کورک به صورت تلویحی خداحافظی از تیم ملی لهستان را تایید و عنوان کرده به سال‌های حضورش در این تیم افتخار می‌کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال لهستان در فینال بازی‌های المپیک شکست خورد. لهستانی‌ها با کسب مدال نقره به کارشان در این رقابت‌ها پایان دادند. این احتمالا آخرین بازی بارتوش کورک در تیم ملی لهستان بود.

او در صحبت‌هایی بعد از کسب نقره المپیک گفت: بعدا متوجه خواهیم شد چه کارا بزرگی کرده ایم. خوشحالم که می‌بینم پسرها راضی نیستند. باید کم کم بفهمیم چه اتفاقی افتاده و چه کرده‌ایم. بازی کنار این بازیکنان لذت خالص و غرور بزرگی بود.

میزبان در دیدار نهایی بازی کاملی انجام داد و فینال را ۳ بر صفر برد. درست قبل از بازی، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه فینال آخرین بازی بارتوش کورک در تیم ملی لهستان خواهد بود.

کورک درباره شرایطش در تیم ملی لهستان و کنار رفتن از این تیم گفت: نمی‌خواهم از کسب نقره شکایت کنم. قبل از رفتن به مراسم به بچه‌ها گفتم که به آنها افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم کار بزرگی انجام دادیم. امیدوارم این شکست درسی برای بازیکنان شود که در المپیک بعدی به طلا برسند.  افتحار می‌کنم در این سال‌ها کنار این بازیکنان خوب و با انگیزه بازی کردم.  

اگرچه لهستانی‌ها به یک نتیجه تاریخی دست یافتند و پس از ۴۸ سال به مدال المپیک رسیدند اما باید برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک، حداقل چهار سال دیگر صبر کنند.

بارتوش کورک بیش از ۲۸۰ بازی در تیم ملی انجام داد. او از سال ۲۰۰۷ برای سفید و قرمزها بازی می‌کند و یک مدال طلا و نقره مسابقات جهانی و دو مدال طلا و برنز در مسابقات قهرمانی اروپا دارد. حالا او نقره بازی‌های المپیک را به این فهرست اضافه کرده است.

او در پایان گفت: از تمام خانواده‌ام و همسرم برای این حمایت بسیار سپاسگزارم. من در تلویزیون زنده گریه نمی‌کنم و دوست ندارم احساساتی شوم. این مدال برای همه ماست. برای همه والیبال لهستان. برای همه پسرانی که در این رشته فعالیت دارند. به لطف آنها، ما اینجا هستیم و می‌توانیم برای رویاهای خود بجنگیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha