• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052113911
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد

تکمیل کلاس‌بندی مدارس خوزستان/ برگزاری جشن شکوفه‌ها در ۳۱ شهریورماه

تکمیل کلاس‌بندی مدارس خوزستان/ برگزاری جشن شکوفه‌ها در ۳۱ شهریورماه

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به پایان پروژه مهرماه تا ۱۰ روز آینده، از برنامه‌ریزی برای آمادگی صددرصدی در آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه مهر و آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: بر اساس توافقی که با مناطق آموزش و پرورش سراسر خوزستان داشتیم، پایان پروژه مهرماه امسال ۳۱ مردادماه خواهد بود. اکنون کلاس‌بندی‌ها انجام شده و تنها ۱۰ روز به پایان این پروژه باقی مانده است.

وی افزود: در این پروژه همه اقدامات مورد نیاز برای از سرگیری فعالیت مدارس مانند ابلاغ معلمان، شاداب‌سازی مدرسه، ایمن‌سازی وسایل ورزشی، برنامه هفتگی، توزیع کتاب و ثبت‌نام دانش‌آموزان تا پایان مردادماه به پایان می‌رسد، بنابراین انتظار می‌رود امسال برای اولین بار در اول شهریورماه آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید در اول مهرماه را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال پروژه مهر با دو شعار آموزشی و پرورشی ویژه خوزستان آغاز خواهد شد و سال تحصیلی خوبی خواهیم داشت.

وی با اشاره به آماده شدن عمده کلاس‌های درس در حال ساخت و آماده‌سازی تا شهریورماه بیان کرد: تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها، میز و صندلی و تجهیزات سرمایشی در حال توزیع است و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از نقایص مدرسه‌ها را برطرف کنیم.

حبیبی عنوان کرد: در سال‌های گذشته وارد ماه مهر می‌شدیم اما ممکن بود کلاس بدون معلم داشته باشیم یا تجهیزات آماده نباشند؛ با اقدامات انجام‌شده امسال در شهریورماه تنها نواقص احتمالی برطرف می‌شوند تا با آمادگی صددرصدی وارد مهرماه شویم و سال متفاوتی داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی هم برای برگزاری هفته دفاع مقدس و جشن شکوفه‌ها در ۳۱ شهریورماه همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha