• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403052113867
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نگاه مطالبه‌گرانه ایسنا در رفع چالش‌های منابع طبیعی و آبخیزداری

نگاه مطالبه‌گرانه ایسنا در رفع چالش‌های منابع طبیعی و آبخیزداری

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از ایسنا برای تلاش‌ها و فعالیت‌های مطالبه‌گرانه جهت رفع موانع و چالش‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری قدردانی کرد.

علیرضا نصرآبادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، امروز 20 مرداد ماه در بازدید از خبرگزاری ایسنا، ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به تیم خبرگزاری ایسنا از تلاش صمیمانه و مجاهدانه آن‌ها تشکر کرد. 

وی افزود: اطلاع‌رسانی‌های دقیق و به موقع خبرگزاری ایسنا در بسیاری از عرصه‌ها از جمله در برهه انتخابات در خصوص خدمات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری خراسانی جنوبی، در رفع ابهامات و شایعات در این ایام بسیار کمک شایان و قابل توجهی کرده است. حوزه منابع طبیعی حوزه‌ای بسیار حساس و پر مشقت است که نیازمند توجه ویژه از سوی خبرگزاری ایسنا است. همچنین این حوزه دارای چالش‌های فراوانی هم هست که با همراهی ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توان به راحتی بر این مسائل و مشکلات غلبه کرد. 

وی ادامه داد: ما صمیمانه خواستاریم که به طور دقیق و کامل به مطالب خبری و اطلاع‌رسانی این سازمان پرداخته و در اطلاع‌رسانی نقص و کمبودی ایجاد نشود. همچنین تشکر می‌کنم از خبرگزاری ایسنا که با رصد به موقع همراه با  پوشش خبری دقیق به تمامی مطالبات ما جامه عمل می‌پوشاند.
نصرآبادی بیان کرد: به عقیده بنده اگر همکاری بین روابط عمومی و خبرگزاری‌ها به خوبی پیش برود، در آینده نتایج مطلوبی را مشاهده خواهیم کرد. به گونه‌ای که خبرگزاری‌ها دو بازوی اصلی ارگان‌ها و ادارات دولتی برای پیشبرد اهداف اصلی سازمان‌ها است.

سیدمحمدحسین سیدکاشی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، درخصوص فعالیت و همکاری جهاد دانشگاهی و ایسنا با دستگاه‌های اداری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی همراه با برخورداری از ظرفیت خبرگزاری ایسنا که یک خبرگزاری دانشجویی است، توانسته‌است همکاری کاملی با دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان حنوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: ما می‌توانیم با ارتباط گرفتن روابط عمومی‌ها از جمله سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و دیگر سازمان‌های اداری در بحث اطلاع‌رسانی قوی تر عمل کنیم. یعنی از وظایف ایسنا اطلاع رسانی موثر اقدامات و خدمات تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور است. در عین حال، مطالبه‌گری وظیفه دیگر خبرگزاری است. این مطالبه گری هم مطالبات مردم از دولت، مجلس و قوه قضاییه و هم مطالبات دستگاه‌های اجرایی را از یکدیگر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان مطالبه‌ای از سایر دستگاه‌ها داشته باشد، می‌توان با برگزاری سلسله جلسات و نشست‌های خبری با ایسنا و اطلاع‌رسانی این سازمان به سایر نهادها قدم موثر و رو به رشدی برداشت و راحت‌تر با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ارتباط گرفت. در نهایت با ایجاد یک ارتباط موثر رسانه‌ای، می‌توان به حل مسائل و چالش‌های موجود، جامعه عمل پوشاند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha