• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403052113749
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد:

آشنایی با مکتب «شهادت» نابودی صهیونیست‌ها را تسریع می کند/ محکومیت جنایت مدرسه «تابعین»

آشنایی با مکتب «شهادت» نابودی صهیونیست‌ها را تسریع می کند/ محکومیت جنایت مدرسه «تابعین»

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان معتقد است که آشنایی بشر با مکتب «شهادت» نابودی صهیونیست‌ها مرا تسریع می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در اولین همایش لاله‌های سرخ سپهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی بویژه ۳ هزار شهید استان سمنان گفت: بر اساس آیات ۱۶۹ تا ۱۷۱ سوره آل‌عمران، شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و البته به جهت بهره‌مندی از نعمت‌های پروردگار شادمانند. 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر آثار مادی و معنوی شهدا در جامعه افزود: هر محفلی که به نام شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود فرصتی برای همه ما است تا خوشه‌چین سفره معنوی شهدا باشیم. 

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از محضر شهدا به میزان انس و الفت با شهدا بستگی دارد اظهار کرد: بدون ارتباط عمیق با فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌توان از دریای بی‌کران شهدا حداکثر استفاده را صورت داد، هرچند نفس برگزاری این محافل آثار و برکات خاص خود را به همراه خواهد داشت. 

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ۳هزار شهید استان سمنان ادامه داد: تمام شهدای هشت‌سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، سلامت و خدمت از عالی‌ترین درجات و مقامات برخوردار هستند. 

امام جمعه سمنان با ابراز تاسف از جنایت هولناک صهیونیست‌ها در مدرسه «تابعین» غزه گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تنها چند ساعت بعد از بیانیه آمریکا، قطر و مصر در خصوص طرح مشکوک آتش‌بس، دست به یک جنایت و خون‌ریزی کم‌سابقه و بزرگ زد و بیش از صد و بیست تن از مردم بی‌دفاع غزه از جمله زنان، کودکان و کهنسالان را به وضع فجیعی در یک مدرسه به خاک و خون کشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، رژیم صهیونیستی را یک باند تبهکار، تروریستی و خونریز نامید و افزود: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر بشریت با مکتب شهادت آشنا شوند، روند نابودی و اضمحلال آنان تسریع خواهد شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ابزارهای جدید رسانه‌ای گفت: ارتباط با فرهنگ شهدا، مقدمه عمل به وصیت و سیره شهدا است.

وی توجه و دقت شهدا به «بیت‌المال» را یکی از ابعاد مهم سیره شهیدان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فرهنگ نورانی شهدا را باید به جامعه بویژه نسل جدید معرفی کنیم تا توفیق سربازی نائب برحق امام زمان(عج) را از آن خود داشته باشیم و زمینه ظهور حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) را فراهم کنیم. 
آشنایی با مکتب «شهادت» نابودی صهیونیست‌ها را تسریع می کند/ محکومیت جنایت مدرسه «تابعین»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha