• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052013381
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی باشند

دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی باشند

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی باشند.

تراب محمدی در جلسه ستاد اربعین استان، اظهار کرد: از ۴۵ روز گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی صورت گرفته و تمام جلسات ستاد اربعین منظم تشکیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۱۶ گانه ستاد اربعین استان، خاطرنشان کرد: هیچ نوع تعلل و تاخیری در خدمات اربعین صورت نگرفته و مسئولان کمیته‌های ستاد اربعین استان با آمادگی تمام مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: مواکب مردمی اربعین نباید متکی به امکانات و خدمات دولتی باشند و باید با کمک‌های مردمی برای ارائه خدمات برنامه‌ریزی کنند، اما دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی نیز با تمام توان باید حامی مواکب باشند.

رئیس ستاد اربعین آذربایجان‌شرقی با تاکید بر افزایش نظارت‌ها در امر حمل‌ونقل عمومی اذعان کرد: تعزیرات حکومتی باید با جدیت تمام بر قیمت بلیط‌های حمل‌ونقل عمومی نظارت کند.

محمدی یادآوری کرد: در برگشت زائران اربعین به کشور، سال‌های گذشته زائران استان آذربایجان شرقی در مرزهای مهران و خسروی گاه دچار مشکل شده بودند که باید با برنامه‌ریزی دقیق از تکرار آن جلوگیری شود.

وی مطرح کرد: در شهرهای سامرا، نجف و کربلا خدمات درمانی توسط جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به زائران ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیته اطلاع‌رسانی باید تبلیغ کند تا همه زائران در سامانه سماح حتما ثبت‌نام کنند تا از خدمات بیمه و سایر خدمات برخوردار شوند و مسئولان امر بتوانند برنامه‌ریزی لازم را برای ورود و خروج بهتر زائران از مرزها انجام دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی معین مرز تمرچین در استان آذربایجان غربی تعیین شده و زائران استان را به سمت عبور از این مرز تشویق می‌کنیم، گفت: زائران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مدت زمان کمتری در کشور عراق باشند تا هم گرمای هوا باعث بیماری نشود و هم ناوگان حمل‌ونقل عمومی دچار مشکل نشود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha